[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Esakallio korkattu :-) [Tanssipaikat] (Pia M 2008-05-31 11:53)

Kesä ja hyttyset Kisiksessä

Aito
2008-05-31 17:54

Jerryjee: "Se ulkolava-terassi pitää joskus käydä kunnolla kokeilemassa. Houkutteli kyllä kauniissa alkukesän illassa. Täytyy vain hankkia miellyttävää seuraa - ja ottaa pullo hyttysmyrkkyä mukaan."

Mene vasta sitten kun saavat sinne jonkun kaiuttimen tai muun vastaavan että musiikki kunnolla kuuluu. Nyt ei kuulunu ku suunnilleen pelkkää askelten laahausta, yhtään ei uskaltanu puhua ääneen, kun muuten ei kukaan ulkolavalla olijoista olis kuullut kipaleista sitäkään vähää .....

Kisikseen johti meidänkin tie vaikka Kapikselle piti alunperin mennä. Mutta kun minne menossa palstalle alkoi kertyä liikaa tuttujen ihmisten niccejä, päätettiin mekin rykäistä sinne.

Hyvät oli kemut, vaikkakin naisia oli jossain kohdin kuin meren mutaa ja eihän sitten tällaista tavallisen näköistä tylleröä juuri vieraat hakeneet. Onneksi Savolainen kunnostautui kunnolla ja muutama muukin ja kun vielä pidin kiirettä naistentunnilla (ehkä vähän liikaakin, ainakin jos omiin tuntemuksiin on luottaminen siitä kuka halus että haen ja kuka ei) niin riittävästi sain kyllä tanssia. Meinas jo selkäkin sanoa taas sopimuksen irti, niin paljon tuli jossain kohdin tanssahdeltua.

Tarpeelliset halaukset ja kuulumisten vaihdot tuli tehtyä niin naisten kuin miestenkin kanssa.

Tänään sitten koti-ilta nupustellen ja viiniä lipitellen. Huomenna jos kroppa kestää niin taas tanssimaan.

Kaunis kiitos kaikille minua tanssittaneille, minua halanneille ja kanssani keskusteluun ryhtyneille. Ja yks anteekspyyntökin lähtee tätä kautta, minä ja suuri suuni :(

Savolaiselle kiitos hyvästä matkaseurasta, paljosta tanssimisesta ja mukavista laulutuokioista menomatkalla. Teidän muidenkin olis pitäny kuulla kun me laulettiin kovaa ja korkealta duettoa Mississippi ala Paula Koivuniemi ja Kari Tapio. Oltiin lähes yhtä hyvät ;DDD

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse] [Poista]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]