[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Tirvalla tunnelmaa [Tanssipaikat] (MLeena 2008-05-26 21:17)

Tirvalla tunnelmaa

MLeena
2008-05-26 21:17

Onpa kumma, kun kukaan ei ole eilisistä Tirvan tansseista mitään raportoinut. Palstalaisia oli paikalta maantieteellisesti laajalta alueelta.

Olen kai jäävi taas kerran Tirvaa kehumaan, kun kausikortinkin jo edelliskerralla ostin, mutta minkäs sille voi, että siellä käy minulle sopivaa tanssiporukkaa.

Tango soi, kun menin sisälle, ja nappasin tutun palstaherran kainalooni kahvion penkiltä istustelemasta. Siitä se sitten käynnistyi, lähes kaksi tuntia ilman juomataukoa. Monta palstaherraa oli hakijoiden joukossa, yhteinen kiitos kaikille, oli ilo tanssia kanssanne.

Koska olin päässyt tanssimaan koko ajan ennen naistentuntia, päätin siirtyä sen ajaksi kuudennen aallon taktiikkaan. Tässä syy, että useat tutut miehet jäivät tällä kertaa minulta hakematta. Ja mikä oli siirtyessä, aina oli kuitenkin hyviä tanssittajia rivissä jäljellä. Kumma kun toisille naisille ei näytä kelpaavan mikään, jäädään vain riviin katselemaan. Tuli myös yksi virallinen tanssibongaus, nähty kyllä ollaan, mutta nyt löytyi herra rivistä haettavaksi.

Ihan kiva, että uusia miehiä on kevään aikana tullut tanssiharrastuksen pariin. Uskaltautukaa nuoret naiset heitä hakemaan, vaikkeivat taidot vielä konkaritasolla olekaan. Kehittyminen saattaa olla nopeampaa kuin uskottekaan ja sitten voi olla liian myöhäistä.

Musiikista saa joku muu jatkaa.

Reiska luuli olevansa idempänä kuin todellisuudessa olikaan, korjasi tosin virheensä heti.

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse] [Poista]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]