Viilee sää, lämpimät tunteet Metsälinnassa [Tanssipaikat] (Tahiti 2008-05-26 13:48)
Tulipahan korkattua eilen tuokin lava, tuli vaan sellainen tunne että nyt tää tyttö lähtee itään ja ottaa vähän lomaa Pohjanmaalta :) ei yksinkertaisesti jaksanut enää. Sorry pohjalaiset mutta kun mie vaan oon tämmönen ja työ ootte vähän semmosia!
Paikalla oli aika paljon enemmän naisia kuin miehiä, ja jos ei olisi noita muutamia tuttuja ollut, en osaa sanoa olisinko päässyt tanssimaan ihan uudessa paikassa. Melkoinen kulttuurien sulatusuuni tuntui lava olevan ihmisiltään, vähän niinkuin Tulenliekki.
Resiina & Juha Metsäperä oli minulle aivan uusi tuttavuus, mutta voin suositella! Hyvin soittivat, tosin nuo Metsäperän omat kappaleet oli mulle vähän outoja korvaan musiikillisesti, mutta eiköhän jo toisella kerralla parane.
En ole ikinä ollut niitä naisia, jotka raportoisivat täällä julkisesti joistain yksittäisistä tansseista tyyliin "tanssin taivaallisen tangon sen ja sen kanssa, oli aivan mahtavia taivutuksia ja hän nuoli korvaani ihanasti". Lupaan kuitenkin eräälle nuorelle kavaljeerilleni korjata väärinkäsityksen aivan lähiviikkoina ja jatkaa siitä mihin päästiin. ;)