Naistenrivin suuntima [Tanssijat] (Pilke 2008-05-19 9:29)
Ai ai kun sitä nyt ollaan vaatimatonta. Etteikö muka Ilveksellä ollut naisten rivinkohdalla syvyyttä ja pituutta aika lailla. Mitenkäs se nyt ihan nyt niinkun oikeesti menikään. Vaikka te ukko porukka ryhmityitte siihen vakio seinälle ja parketille meidän naisten eteen ja osin vielä sinne lippuluukun eteenkin oli meidän naisten lauma kyllä levällään kun jokisen eväät kesällä joskin kylläkin siitäkin syystä että naistenrivi oli voisko sanoa kaksi osainen tai kolmi osainen kaks porukkaa seiso ja yks istu ihan tarkalleen.
Siinä totesikin jossakin vaiheessa joku että tyrkkyjen tyrkyt on taas eessä tarjottimella tarjolla. En viitsinyt mitään siihen kommentoida kun oli musta aika rumasti sanottu kaikkiaan.
En käynyt viimme kesänä paikassa kun pari kertaa ja sillon oli tanssittaja mukan niin en joutanut tutkimaan oliko jo silloin tapana tanssia sieltä naistenrivien välistä niinkuin nyt ede lauantaina näkyi jokunen pari tekevän vaiko onko tää nyt tulossa tuonne uudeksi tavaksi.
Joo mahtuu porukkaan montaan sorttia niin miestä kun naistakin. Tylillä ja tavalla jos toisellakin. Mä vaan oon tälläne tavallinen luomumutiainen , mut onneksi sentään ees joku huomas etten kokonaan paleltunut.
Jos niikun viimmesen päälle alkas ottamaan tään tarjolla olon / hakuhomman niin työstä kävis, mut kun oon kattikarvisen sukua niin otampahan naatiskellen ja ressitömasti.