Pavilla pikaisesti [Tanssipaikat] (Pia M 2008-05-08 1:42)
Kun kerran olin nimeni Minne menossa -listaan laittanut, niin menin. Töistä suoraan, joten perillä vasta klo 22:00. No onneksi lipun hinta oli vain 11¤, ei sattunut lompakkoon kauhean kovasti.
Musiikki oli taattua Lunnasta, olen aina tykännyt, ja vaikka olin paikalla vain kaksi tuntia niin tanssin tangoa, valssia, fuskua, foksia, rumbaa, cha chaata, jiveä, buggia ja masurkkaa. Aika hyvä saldo lajeja noin lyhyelle ajalle.
Keskiviikkoillat on aina olleet mun lemppareita Pavilla jostain syystä: ei kauheaa ruuhkaa ja kivasti tanssiporukkaa. Niin nytkin. Ilta alkoi Marlenin kanssa rivissä rupatellen, mutta sen jälkeen ainoa tauko olikin vapaaehtoinen kahden slovarin mittainen juomatauko.
Uusia tuttavuuksia (bong) Mercury, kiitos cha chaista. Lupasit mennä välitahtiin mutta pieleen meni, ihan kohdalleen osui :-) Toinenkin uusi palstatuttavuus tuli bongattua, nimimerkin pidän salassa mutta todettakoon, että ei aina ole daamia kenkiin katsominen.
Itselleni uusien tanssittajien kanssa pääsin lattialle aika vähän, olisiko ollut yhteensä 4 kertaa. Ilahdun aina uusista hakijoista, naisten tunnilla valitettavasti en saanut kiinni ketään uutta (vanhasta on tullu vähän hidas). Taisi ruma sanakin karata kerran kun ihan nenän edestä... mutta anteeksi asiattomuuteni, ensi kerralla yritän käyttäytyä ihmisiksi ;-)
Jotain tolkuttoman levotontakin illassa oli. Puhuttiin eri kavaljeerien kanssa mm. viikonloppuharrastuksesta (mies ampuu nuolia pihallaan sukkahousuissa ja sulka päässään, höh, enkä saanut edes kutsua katsomaan moista), ...ja siitä että millainen on "salamoi", onko se salaa lausuttu tuttavallinen tervehdys vai onko sillä jotain tekemistä org....ööö,organismin kanssa. Huh, eikä vielä ollu edes perjantai, perjantaijututhan yleensä on tuolleen väsyneitä????
Ja kiitos myös tutuille kuten aina lutunen Mutu ja vauhdikas Speedy. Plus kaikki muut. Kiva ilta.
Vain yhtä puuttui: oma MVaari lusmuilee harrastuksista ja tekee jotain ihme "Töitä" toisella puolella maapalloa. Tai no, ainakin tuolla Suomen länsirannikolla. Illan viimeisen slovari olisi kyllä mennyt siihen osoitteeseen.