[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Ai ai miten ihanaa Riutalla [Tanssipaikat] (Aito 2008-05-04 12:55)

Ai ai miten ihanaa Riutalla

Aito
2008-05-04 12:55

Hyvät tanssit oli Riutalla. Oikeastaan aivan sairaan hyvät, kaikin puolin. Väkeä vähemmän ku keskiviikkona mikä takas sen että hiukan paremmin tulin haetuksi, itse asiassa ihan helkkarin hyvin, jopa sieltä takimmaisesta rivistä Tosin ne ihQut miehet jotka hakee vain ekasta rivistä ei eilen(kään) viitsineet vaivautua möyrimään läpi jumalattoman naispaljouden, mutta muutama löysi mut takarivistä tai jopa ulkoa ja kahviosta. Mikäs siis oli ollessa. Jouduin jopa piilottelemaan itseäni välillä tai penkkiin kiirehtien, että sain vähän lepuuttaa itseäni. Ensimmäinen tunti kun meni niin kovasti tanssiessa että naama oli punaisempi ja olo hikisempi kuin melkein tunnin juoksulenkin jälkeen aiemmin päivällä.

Yksi illan ihanimmista hetkistä oli tanssi miehen kanssa jonka kanssa en oo tanssinu pian vuoteen, viime kesänä viimeks, hän kun nykyisin tanssii vain avovaimonsa kanssa. Multa meinas päästä itku kun tanssin tuon entisen ehdottoman ykkössuosikkini kanssa (jos SP:tä ei lasketa noihin suosikkeihin) kun muistot huimista tanssitaivaskokemuksista pelmahti päähäni Itku senkin vuoksi että mies on lähdössä vuodeksi ulkomaille ja nyt ei nähdä edes muissa merkeissä.

Muitakin älyn hyviä ja ihania kokemuksia illan aikana tuli. Huiman hauskat jenkat ja mahtavan taidokkaat hitaat valssit alkuillasta meinas viedä mut nirvanaan. Kyllä jollain on taito tanssittaa naista kuvioita mistä naisella ei oo hajuakaan. Savolainen tanssitti mua ihanan paljon, mutta paljon hän tanssi myös muiden kanssa, just siis sopivasti yhdessä ja erikseen. Loppuillan Tarja Lunnaksen esittämät hitaat, joista toinen oli se aivan ihana "Ilman sua" oli viedä mut ihan tainnoksiin. Liimauduin Rakkaan iholle kiinni, nostin kädet niskaan, suljin silmäni ja annoin mennä. Olin pyörtyä onnen tunteesta.

Jos nyt jotain miinusta illasta haluaa hakea, niin se(kin) löytyy helposti. Nimittäin vähän kymmenen jälkeen prakas selkä. Nyt on lääkityksen jälkeen aika hyvä, mutta eilen ei ollut. Hyvä ettei Savolainen saanu mua kahden aikaan kantaa kotiin kun oli ensin viety kyytiläinen kotiin.

Musiikki oli hyvää. PNP soitteli tuttuun tyyliinsä, Tarja Lunnas oli hyvä (vaik muutama nopea kappale kyllästyttääkin jo) ja Rosso oli just niin hyvä kuin muistinkin. Tangoa tuli aika paljon illalle, harmi etten päässyt tanssimaan sitä yhden ihanan miehen kanssa, mutta naistentunnin rumbat kyllä korvas senkin ;D

Hyvät tanssit siis. Vaikkakin ajoittain älyttömän kuuma. Yks mies sanoikin että hyvät on löylyt ;) Kaunis kiitos taas kaikille tanssittajille, juttuseuraa antaneille ja muillekin. Kaunein kiitos taas Savolaiselle.

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]