[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Napis keskipisteessä? [Tanssipaikat] (Murumamma 2008-04-13 18:57)

Napis-nappi

Sway
2008-04-14 11:43

""Autoni takapenkkiläiset nukkuivat melkein koko paluumatkan (yli 200 km) ja kun saavuimme perille neljän aikaan, niin yksi heistä totesi todella uniseen sävyyn seuraavasti: menipäs tämä paluumatka nopeasti! :)""

:))))) ikään kuin omasta suustani tunnustaisin tämän lentäneen :)))))))) juu, kyllä paluumatka meni niin huomattomasti ettei silmiäkään räpsyttää ehtinyt (tosin olinkin yksi näistä Höyhensaareen uinneista - ajatella! Apollon autoon mahtuu myös saaristokin kevyesti! :)))) vaikka menomatkalla olikin puhetta että meitsi hyppäis paluumatkalla rattiin)

Mut asiaan. Minunkin tanssi-iltani oli onnistunut kaikin puolin. Paikalle ehdittiin peräti ensimmäisille valssille, vaikka jossain vaiheessa tuntuikin ettemme ehdi (lennokasta kyytiä vaivattomasti kuitenkin rajoitusten mukaisesti ja hyvä navigointi sisäisen kompassin ansiosta). Ja heti olin päässyt parketille! Illan avaus oli sit ennuste tanssirikkaalle illalleni, ja niinhän se olikin sellainen, vaikka en ehtinyt nauttia kantojen lennosta katolle (mitä ehdin kyl kokemaan myöhemmin?). Mut pieni annos Apolloa ja Mustapekkaa nautin alkuillasta :)))))) tanssimerkeissä tietenkin :)))) Suurin osa iltaa olin tanssinut saman ihmisen, mun kaukaa tulleen ystäväni kanssa, kiitoksia että olet tullut paikalle :))))) oli tosi ilo nähdä sua, tulipa monenlaiset muistot ja fiilikset mieleen siinä tanssilattialla pyöriskellessämme, ja kivaa oli jutellakin pitkästä aikaan ihan livenä, se on aina aivan eri juttu kuin puhelimessa tai mailissa. Elävää kasvokkain kommunikointia ei voita mikään. Ja valtavat kiitokset taivutuskista! :))))

Kaipaamaan jäin minäkin joitakin biisejä ja tansseja. Nimittäin cha-chaa ei ollut, ja muutenkin todella vähän lattarirytmejä koko illan aikana.. Muutama rumbaa kyl oli, ja yks samba ja salsakin - kuitenkin löytyyhän niitä lattareitakin, mutta cha-cha.. Koko ilta odotin että pojat soittais Amor.. Mutta onneksi toinen kappale jota odotin koko ilta, lopulta tuli!! Jippi-ja-hei!! Kiljahin riemusta ja pompin kiekko paikalla ystäväni naureskellessa kun oli tulossa Americano! :)))))))))))))

Tuttuja oli paljon eri puolelta valtakuntaa, ja ehdin välillä vähän jutella ja halauksiakin antaa, ihanaa oli teitä kaikki nähdä!

Tykkäsin kyllä Napiksesta tanssipaikkana, vaikka väkeä oli paljon ja aina ei päässyt tanssimaan niin kuin mieli tekis. Ja varmasti tulen sinne joskus vieläkin. Yksi juttu joka hieman "myrkkyä" mun iltaan - sininen leima kädelläni. Se kun niin hankalaa pestä pois, ei lähde millään ellei harja puoli ilta sitä, ei silloinkaan. Tulee vähän sellainen olo että mulla on joku tatska tuossa, ja en oikein pidä minkälaisesta "boty artista" mun vartalollani. Olisiko miten hankala juttu jos paikan pitäjät vaihtaisivat sitä leimaustyynyä samantyyliseen kuin muillakin lavoilla, huomaamaton leima joka näkyy tietyn lampun valossa?

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse] [Poista]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]