[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Tanssi ja läheisyydenkaipuu [Tanssijat] (Jerryjee 2008-04-06 13:54)

Tanssi ja läheisyydenkaipuu

Cake
2008-04-09 14:33

Lumiruusu: "Olen sitä mieltä että aina kun kaksi eri sukupuolta kohtaa tanssissa, niin kyseessä on muutakin kuin vain pelkkä liikunta musiikin tahdissa. Toki tunteet voivat olla myös ei-niin-miellyttäviä ja loppuisipa-jo aiheisia. Mutta parhaimmillan tanssi, jopa täysin tuntemattoman kanssa, on läheisyyttä, tunnetta ja jopa joskus eroottista värinää. Ja ainakin omalla kohdallani tämä on yksi niistä syistä miksi tanssin aina vain."

Olen lumiruusun kanssa yhtä mieltä. Lisäksi tansseihin lähtiessä ainakin minua kutittaa tunne siitä keitä ennestään kiinnostavia daameja mahdollisesti pääsen tanssittamaan tänään. Jos tanssissa pelkkä kuntoilu riittäisi, silloin jokin latinobic olisi tarpeeksi. Tosin juuri latinobic on hyvin suosittua erityisesti daamien keskuudessa.

Kyllä tanssi todella hyvää liikuntaakin on parhaimmillaan, mutta en ainakaan minä tansseihin lähtiessä ajattele, että lähdenpä tästä nyt kuntoilemaan.

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]