Vain/myös rajapyykki [Tanssijat] (Heikk 2008-03-27 14:44)
"Nyt ilmeisesti sana on mennyt perille ja on puoliso viety vaihtoon. Tanssitaito kehittyy ja ilmeisesti haaremi myöskin"
Ehkä tosiaan tanssitaito aluksi kehittyy molemmilla, kun pääsee vakiparin kanssa tanssimaan vaikka kuusi tuntia putkeen per tanssi-ilta. Ainakin oma kokemukseni on tällainen, vaikka ehdin käydä vain noin 6 tansseissa ilman paria, ennen kuin minut "napattiin". Moni tanssi vaikeutuu tai ei suju kunnolla, jos ei osaa rentoutua kunnolla ja kaikille rentoutuminen ei vain onnistu vieraan kanssa. Minulle kun ei koskaan ehtinyt syntyä vakitanssittajien joukkoa, niin kuin monella taitaa olla. Meillä kävi niin, että minä olin jo ennen tapaamistamme opetellut muitakin tanssilajeja kuin foxia, tangoa, valssia, humppaa ja jenkkaa ja lavoja paljon minua pitempään tahkonnut miesystäväni uskaltautui opettelemaan muita tansseja vasta, kun sai minusta tutun ja turvallisen harjoittelukaverin. Kumpikin siis tavallaan hyötyi tanssillisesti(kin) suhteesta. Ilmeisesti jonkinlaisia mahiksia olisi kaverillani nyt tuon haareminkin keräämiseen, sillä aiemmin hänelle nenää nyrpistäneet xxxxxxnurkkalaiset osoittavat nyt elein ja ilmein, että tulisi hakemaan, kun näkevät, miten hyvin häneltä sujuvat nykyisin vaikkapa kädenalitanssit. Kiinnostavana yhdessä tanssiminen säilyy, kun käy tanssileireillä ja kursseilla ja näin hakee haasteita, sillä niitähän riittää. Se ikävä puoli tässä yhdessä tanssimisessa tietty on, että muiden kanssa tanssiminen vaikeutuu. Tarkoitus on käydä kesällä yksinkin tansseissa, mutta saattaa jäädä musiikin kuuntelun puolelle...