[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Tanssikeskuksessa 14.3.... [Tanssipaikat] (Pia M 2008-03-15 2:08)

Järvenpään kohtalo ?

Lattarella
2008-03-17 21:48

Onpa ikäviä huhuja tuollaiset purkamiset.

Olen nimittäin aivan ihastunut tähän paikkaan!! Tiedättekö, mitä pohjoisessa supistaan etelän tanssipaikoista? Että siellä saa kyllä vieraat tytöt istuskella seinän vierellä ja katsella kun vanhat tutut boogiewoogaa keskenään. Tällä asenteella varustettuna menin Järvenpäähän muutettuani Oulusta etelään. Ja ilta oli aivan huippu! Siis aivan mahtava. Minua vietiin vähintään yhtä paljon ja yhtä taitavasti kuin Hietsussa konsanaan.

No sehän saattoi olla vain hyvää tuuria, aloittelijan onnea, tuumasin ja lähdin taas eilen 16.3. humpalle samaan paikkaan. Ja jos vain on mahdollista, niin ilta oli vieläkin täydellisempi. Muutamat sellaiset tanssit tuli tanssittua, että unet aivan karkasi viime yönä ja vielä tänäänkin työelämässä huomasin ajatusten leijailevan ihan omissa rytmeissään.

Olen todella vaikuttunut: etelässä on ihania, avoimia, ystävällisiä ihmisiä, jotka eivät tuomitse pienistä (tai siis aika suuristakin) puutteista boogie woogiessa:) Siis kiitos tanssittajat, on ollut ihanaa muuttaa tänne päin!

PS: Mä en ole koskaan nähnyt niin kaunista Katia, kuin eilen telkkarissa. Upea tyttö, oon ihan täynnä ylpeyttä.

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse] [Poista]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]