[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Tanssikeskuksessa 14.3.... [Tanssipaikat] (Pia M 2008-03-15 2:08)

Tanssikeskuksessa 14.3....

Ami
2008-03-15 13:10

Yhdyn Pia M:n mielipiteeseen osittain siinä, että Varjokuva soitti ihan hyvää tanssimusiikia, kun vain miksaaja olisi ollut tehtäviensä tasolla.
Ajattelinkin orkesterin ensimmäisten settien aikana kiittää miksaajaa hyvin säädetystä laitteesta, sillä kaikki oli mitä parhiten, ennenkuin äänenvoimakuutta lisättiin huomattavasti parin viimeisen setin aikana.

Minulle oli yllätys, kun seinillä oli taas kerran ilmoitus jomakelvottomasta vedestä. Tällä kertaa varoitettiin veden ruostepitoisuudesta.
Kysyin järjestysmieheltä koska mahdollisesti putket korjataan. Sain vastauksen, että ei varmaan koskaan, sillä 3kk sitten kiinteistön omistaja on muuttunut, ja voi olla että uusi omistaja ei uhraa rahojaan korjaukseen vaan purkaa koko rakennuksen.
Me tanssijat olemme erittäin pahoillamme, että jälleen kerran voidaan lopettaa yksi tanssipaikka. Vielä enemmän pahoillaan siitä, että Liisan ja Sepon tekemä suuri uhraus harrastuksellemme valuisi pohjattomaan kaivoon.

Kun tanssii melkein joka kappaleen, on myös juomisen tarve erittäin suuri. Siksi on tärkeää, että juomakelpoista vettä olisi saatavana ilman rahastusta, sillä ei ainakaan minulla ole varaa ostaa kymmeniä pulloja nestetankkaukseen.

Ihmetyttää kovasti se, etteivät kaupunkien virkamiehet ymmärrä tanssin terveyteen vaikuttavaa puolta. Esim. Riihimäellä on kymmeniä myymälätiloja tyhjillään ja vain uusia rakennetaan, mutta ei talvitanssipaikkaa.
Saa nyt nähdä, tuleeko Tikkurilaan ja Helsinkiin koskaan, tai ainakaan minun eliaikanani, yhtään varsinaista tanssipaikkaa.

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]