[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Polkkaa ei soitettu Kuntsilla [Tanssipaikat] (Stefanus 2008-02-25 10:39)

Ei polkasta niin väliäkään...

4711
2008-02-25 15:40

Hitaasta valssista sekä tangosta tuli mieleen, jotta olisiko pitänyt uusi nicci bongata. Olen vain tullut niin laiskaksi kyselemään.

Joka tapauksessa hitaassa valssissa "käytin omankäden oikeutta" pitkästä aikaa ja nappasin heti ensimmäisen edessä olleen potentiaalisen hyvän tanssijan - ennestään täysin tuntemattoman. Nautintohan siitä tuli poski poskea vasten - ja vielä suurempi olisi varmaan tullut, jos tilaa olisi ollut jalkaa taakse kurkottaa. Tangonautinto taas syntyi ennestään tutun kanssa, joka hämmästyksekseni istui vielä tuolissa muiden edestä häivyttyä. Sieltä tuolilta löytyi muitakin aarteita.

Talven kolmas ilta Kuntsilla ilman kummivierasta alkoi nihkeästi, mutta jotenkin se ei haitannut - naisrivi oli laaja, enkä oikein ollut ryntäystuulella vaan nojailin tankoon. Päätin siinä, että naistenvuorosta otan kaiken irti, jotta illan liikuntakiintiö tulee täyteen.

Ja oikein nautinnollinen tanssi-ilta siitä sitten kehkeytyikin: kahdet cha-chat, kahdet hienot buggit (njam Setzer - olit muutenkin...!), ihanan rytmikkäät jivet, ja useita liitäviä (kiitos Risto!) ja lennokkaita hitaita lajeja, parit kunnon foxit...

Joten hikiä vähän kuivattelin ennen kuin pistelin villaista päälle ja lähdin kotiin siinä ennen puoltayötä.

Kiva, kun te mikkeliläiset käytte meillä päin. Vaihtelu virkistää puolin ja toisin. Mutta menee kiitokset idänkin suuntaan.

"Taidat olla duuri-ihmisiä", kuului kommentti, kun sanoin, että Plogmanin porukka on mun lempparini. Niin olen. Olen tainnut elää edellisen elämäni Ruotsissa - niin koskettavan kotoisilta tuntuivat ruotsalaisvalssit ja -jenkat, joita en päässyt tanssimaan vaan kuuntelin lauteilla kyynel silmäkulmassa.

Kuntsin lattiasta muuten: tanssilenkkarit ovat olleet viime aikoina hyvät. Nahkapohjillani jouduin varomaan tammikuussa kaatumista buggeissa.

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]