[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Pyrkivä yllätti - raportti sunnuntaitansseista [Tanssipaikat] (-Jo 2008-01-29 10:04)

Invaasioraportti Pyrkivältä

-Jo
2008-02-11 19:13

Pyrkivän eilinen invaasio onnistui yli odotusten. Paikka pullisteli hyviä viejiä niin, ettei kaikkien kanssa edes voinut ehtiä yhtä tanssia enempää mennä, vaikka minäkin samboja lukuun ottamatta tanssin jokaikisen pelin sentään. Ja viejätkin tuntuivat tyytyväisiltä tarjontaan. Kaukomatkalaisia oli mukana muutama; onneksi kaikki sellaisia, että niitä voi näillä seuduin nähdä muulloinkin - ja tietävät nyt tien Pyrkivälle! Useampikin näistä oli ihan kateellinen, että meillä on näin hieno tanssipaikka ihan kaupungin keskustassa.

Oli kivaa, ja oli kodikasta - osittain siksi, että Tanssiperhettä oli niin paljon paikalla, mutta osittain myös tuon paikan viihtyisyyden ja ilmapiirin vuoksi. Viihtyisyys on tietysti makuasia, mutta minä pidän tuon paikan puupaneeliseinistä, joissa on harmonisesti yhdisteltu valkoista ja kauniin sinistä. Samaa sinistä on myös verhoissa, ja lisää tunnelmaa tuovat tyylikkäät tanssijafiguurit seinillä.

Janiina lauloi kauniisti, kolmihenkisestä Pilke-bändistä ei tuntunut puuttuvan mitään ja lajeja tuli laajalla kirjolla. Vain jossain kohtaa levyjen volyymit olivat liian hiljaisella, ja jokunen hiukan outo biisi tuli levyiltä, mutta muuten musiikki toimi hyvin.

Porukkaa oli juuri sopivasti ja mulle sattuivat lajit ja viejätkin aika lailla kohdilleen. Siis kiitos kaikille, oikein hieno invaasio oli, ja eiköhän aleta käydä Pyrkivällä ihan muutenkin! Ei siihen mitään invaasioita enää tarvita, nyt kun olette paikan löytäneet tai toisilta hyvän todistuksen kuulleet!

(Ja ei, minulle EI makseta tästä mitään provikkaa enkä ole edes mukana järjestävän seuran muussa toiminnassa - ettekö te muut muka koskaan tee mitään sen eteen, että teidän mielestänne hyvässä tanssipaikassa kävisi entistä enemmän väkeä? Tai muuten vain hehkuta, jos jossain on ollut kivaa tai joku paikka on toimiva? Minua ainakin harmittaa, ettei kukaan ole aikaisemmin riittävästi tästä paikasta hehkuttanut, niin että olisin sinne aikaisemmin ymmärtänyt mennä.)

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]