[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Ihanat miehet [Tanssijat] (Objection 2008-01-15 16:49)

Onko koolla väliä

MardiJan
2008-01-15 22:12

Tarina, joka ei kenenkään mieltä pahoita, kertoo, ettei ole. Ei se koko, vaan miten vartaloaan käyttää. Niinkö?

Toiset ihmiset ovat todella ihania koostaan riippumatta. Heidän kanssaan on hyvä tanssia ja mukava jutella. Fuskua, buggaa, sun muuta avoimen otteen tansseja. Hitaampiakin naureskellen ja tarinoiden.

Hitaat sylikkäin tanssittavat ovat kuitenkin minulle vaikeita, mikäli daami on luokkaa 20 cm lyhyempi. Jalkamme lähtevät hiukan eri kohdasta, arviointini daamin asemasta on vaikeaa, vartaloiden kaarteiden kulku ei tue toisiaan, yms.

Paljon on varmasti opitullakin merkitystä. Olen kuitenkin tanssinut seitsemisen vuotta tiiviisti parinkin noin 155 mittaisen kanssa (itse silloin 178), joten pelkkää luuloa tuntemukseni ei ole. Tanssi on hyvää ja nautittavaakin, muttei aivan samanlailla helposti tunnelmoitavaa, kuin oman mittani lähellä olevan kanssa.

Kaikkea ei voi saada, eikä kaikkea voi tarjota. Hyväksyn vastaavasti tuon otsikon vihjeen. Ei se ole elämän ratkaisevia asioita, mutta kyllä koolla on toisinaan väliä. :)

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]