Täyttä Kerholassakin [Tanssipaikat] (Jerryjee 2008-01-14 0:09)
Nyt taitaa tulla allekirjoittaneelle sapiskaa mutta olkoon, kokeukset kun voivat olla ihan erilaisia kuten kuvasta kohta huomaa....
Itse olin hyvin kriittisellä kuuntelulla eilen, Finkuilla oli falskia läpisoittomeinikiä, edes Taas tässä kävi näin- ei toiminut omalla tasollaan, kunhan lurittelivat sen lävitse. Kino Jake on kiva piristys, mutta puolen vuoden aikana ei mitään musiikillista edistymistä ole tapahtunut, vaikka keikkaileekin mukavasti. Useampi saisi opetella edes laulamisen peruskuviot, eikä yrittää kappaleita joihin taidot ei riitä. Loppua kohden kuitenkin petrasivat, kun tyyli musiikillisesti muuttui toieen suuntaan. Finkkujen oli määrä soitella 21.15- 22 vaan toisin kävi!!! Olen ihan tyytyväinen, että kahteen kertaan kokemattomampi palkittiin taputuksilla, antaa ehkä miettimisen aihetta?? Myös Finkkujen äänet oli ihan liian lujilla, masuasukki sai jumalattoman slaagin kun ekat tahdit tuli ulos, kun olin saapunut paikalle. Pelästyi pahasti. Kino Jakeen ei reagoinut edes kajareiden edessä ollessa.
Tanssillisesti loistoilta, musiikki muutamia poikkeuksia lukuunottamatta kasin pinnassa - eli parempiakin on kuultu.
Kiitos muutamille tasittajaherroille vielä jälkikäteen, liian moni jäi tunnistamatta tai ei saanut kiinni. Oma vika varmasti, kun seisoo rivin/muurin takimmaisena joista vain harva osasi tiedon ja kokemuksen perusteella hakea. Seuraavat tanssit vasta puolessa välin helmikuuta, matkustelemassa maailmalla siihen saakka.