Lista: Onnittelut Elisalle... (1 vastaus) [Tanssijat] (Suke 2007-12-27 13:52)
Sanoin Sukelle, että palstalle et kyllä mitään laita, eihän minua siellä kukaan enää muistakaan. Ei se näemmä uskonut. Paljon kiitoksia onnitteluista, te ihanat ihmiset!
Perjantaiaamuna ennen joulua oli olevinaan kiire töihin. Kävelin portaat alas vastasataneeseen lumeen ja hups! sitten ei ollutkaan enää kiire mihinkään. Makasin selälläni maassa, voihkin enkä voinut käsittää, miten ihmiseen voi tehdä niin kipeää. Lumen alla oli ollut jäätä, ja olin liukastunut rennon tyylipuhtaasti selälleni.
Jotenkin siitä kampesin itseni pystyyn ja pääsin töihin asti, aikanaan myös lääkäriin. Tohtori sanoi, että ristiluu on kolhiintunut. Päänkin hän tutki ja siinä ei kuulemma ollut mitään vikaa - olisikohan sen todistuksen saanut kirjallisena? Olisin käynyt röntgenissä, mutta po. laite oli päättänyt sanoa sopimuksensa irti juuri sinä nimenomaisena aamuna.
Onneksi en ehtinyt tyrkätä kättä väliin kaatuessani - sinne röntgeniin oli moni pyrkimässä kättänsä näyttämään. Oikeata kättä, tietysti. Ja onneksi en ollut lähempänä portaita - tulee kuulemma huonoa jälkeä, jos pää jysähtää sellaiseen betoniportaaseen.
Joulunpyhinä on liikkuminen ollut siis enempi hankalaa. Tansseissa en käynyt, kirkkoon sentään könkkäsin laulamaan Enkeli taivaan. Hyvä harjoitella mummon elämää, kun näitä ikävuosiakin näyttää uskollisesti tulevan joka vuosi yksi lisää.
Menee tämä elämä maatenkin ihan mukavasti. Olen nukkunut 12 tunnin öitä ja vetäissyt parin tunnin päiväunet siihen päälle. Välillä noussut sen verran ylös, että olen avannut uuden suklaarasian. Ah ihana, parantava uni... ja suklaa.
Mutta uusi vuosi ja uusi energia! Vielä minä täältä nousen! Täytyyhän minun saada kaikki sisääni ahtamani kaakaovoi jotenkin poltettua.
Älkää liukastelko! Ajakaa varovasti tanssimatkoilla. Onnellista Uutta Vuotta!