[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Pesäkalliolla [Tanssipaikat] (Tangopassion 2007-12-23 0:48)

Halleluja mitkä tanssit Pesäkalliolla

Aito
2007-12-23 9:37

Mieliala lähtiessä tansseihin: 6

Mieliala lähtiessä tansseista: 10+

Lattia: Erinomainen

Tanssiin pääsy: Ensimmäisen kerran illan aikana ei haettu kun kello näytti 00.00 joten päätin lähteä kotiin.

Hakijat: Pelkästään tutut haki ja laskin että tanssin illan aikana 9 eri miehen kanssa ja se on kyllä Pesäkalliolle ja varsinkin minulle kova lukema.

Tunnelma: Mielettömän hyvän tuulisia ihmisiä, hyvällä ja rennolla joulumielellä. Eihän sitä voinut kuin unohtaa vastoinkäymiset ja jopa selän armoton kipu mikä loppuajasta meinas täysin lamata minut ja laittaa silmät kiinni ja antaa mennä.

Tanssilajit mitä tuli tanssittua: valssi, hidas valssi, blues, bugg, jive, fusku, jenkka, polkka, tango, rumba, vaihtoaskel cha-cha.

Uusia tai äärettömän hyviä asioita illan aikana: - Mies jota hain buggalle naistentunnilla kertoi että olin pelastanut hänen naistentuntinsa hakemalla häntä. Siis voiko jollain mennä niin huonosti että kun meikäläisen tasoinen bugittelija tanssii hänen kanssaan, se olisi illan pelastus. Apua, jos näin on.

- Mies jonka kanssa tanssin ekaa kertaa elämässäni tässä vasta pari viikkoa sitten ja jonka ajattelin silloin hakeneen vain siksi ettei tuttuja ollut riittävästi, haki minua usein ja minä jopa pari kertaa uskaltauduin häntä hakemaan, ihanaa kun uudet tuttavuudet uskaltaa hakea. Namskis, mitä menoa.

- Sain opetusta uuteen fuskun kuvioon. Ensin en meinannut millään oppia. Tuli taas se tuttu "rautakanki-fiilis" etten taivu mihinkään uuteen, mutta taas tuli todettua se sama vanha totuus "taipuuhan se rautakin kun tarpeeksi kauan taivuttaa". Sama mies opetti mulle sitten miten triolia voi tanssia bluesina. Aivan älyn kivaa, vaik ensin olin kieli keskellä suuta että apua miten tätä mennään. Mutta taas taipui rauta.

- Sain mennä polkat tyttöparilla. Oikein hyvin vietävä oli tuo daami, kiitos vaan kovasti polkista!

- Minua haettiin siis ihan koko ajan. Kun sain persaukseni penkkiin (lue: kajarin päälle) niin johan oli joku hakemassa. Siis uskomatonta! Pesäkallio on ollut mulle tosi huono aiempina kertoina, siksi siellä ei oo tullut käytyä, vaan nyt oli vissiin joulumieli pehmentäny miesten päät just sopivasti ja minulla oli tosi kova vienti.

Musiikki: Teemu Harjukari ja Taivaanrannanmaalarit nosti taas pisteitä minun silmissäni kovasti. Hyvin monipuolista musiikkia soitettiin, joissain kappaleissa minun makuuni aavistuksen liian nopea rytmi, mutta ihanalla ilolla pojat soittivat. Soiton riemu näkyi. Ja Pesäkallio on oiva esimerkki siitä miten yhdellä bändillä mennään oikein hyvin ilta läpi kunhan vaan väliaikamusiikki on monipuolista ja eilen ainakin näin oli.

En voi muuta sanoa kuin että kyllä todellakin kannatti lähteä, vieläpä ilman Savolaista muutamaksi tunniksi kodin ulkopuolelle tuulettumaan. Nyt on mieli virkeä ja hyvällä mielin voidaan alkaa lasten kanssa odottelemaan joulupukkia.

Lämmin kiitos kaikille eiliseen ilonpitooni jollain tavalla osallistuneille! Savolaiselle kiitokset myös, tosin täällä en niitä enää käy julkisesti kiittelemään, kiittelen täällä kotona sitten ihan privatisti.

Hymiöiden laitto ei taas tänään näytä onnistuvan. Kuvitelkaa siis nauravia, iloisia ja loistokkaita hymiöitä IHAN JOKA VÄLIIN!!!!!!!

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]