Tanssikrouvi ja Souvarit tanssittajina [Tanssipaikat] (OmiA 2007-12-15 12:02)
Siitä on vierähtänyt pieni tovi kun viimeksi olin Tanssikrouvissa. Kovin suurin odotuksin en sinne lähtenyt. Tanssikrouvin lämpötila, Souvarien yleisösuosio ja sinne tänne törmäilevä tanssiporukka ei kauheasti houkuttanut.
Onneksi lähdin! Ilta ylitti kaikki odotukseni. Tällä kertaa olin Tanssikrouvissa lähes tanssitaivaassa. Paikalla oli hyviä tanssijoita, monta ennestään tuttua ja jonkun uudenkin tuttavuuden sain. Muutaman kerran meni kyllä laskut sekaisin, kun orkesteri palasi tauolta kesken tanssikappaleparin. Tuli tanssittua tuplia ihan pakosta. Mutta ei se yhtään haitannut, kun tanssittajat olivat mieleisiä. Ahdasta oli välillä, mutta levytauoilla mahtui paremmin tanssimaan. Törmäilyjäkin oli, mutta mielestäni ihan kohtuuden rajoissa. Luulen että iso ansio siitä kuuluu taitaville tanssittajilleni jotka osasivat luovia ruuhkassakin törmäilemättä. Tanssisaldo: Juomataukoja lukuunottamatta joka tanssi lattialla! Kyllä teki hyvää Tarvashovin päättäjäisissä kolhiintuneelle itsetunnolle. Siellä kun meinasi tulla tippa linssiin ja olisi tullutkin ellei olisi ollut avecia mukana.
Ihana ilta!