Bugg-polkka [Tanssilajit] (Aragorn 2007-12-09 7:45)
Vinkelis hyvä!
Itse tanssin sekä tavan polkka että swing-versio, ja mulle ainakin tuo jälkimmäinen tuntuu rankemmalta kuin perinteinen. Mutta miksi bugg??!! Onhan olemassa laukka-askelet, ja Päivin mainittu kävelypolkka.. :):):):)
Kyllä jokaiselle meistä löytyy tanssikavereita, ja välillä on kivaa mennä jotain uutta - löytää itsestäänkin uudet ulottuvuudet. Mutta kun tuntuu että nykyisin kaikki halutaan mennä juuri buggana.. Hyvä tanssi sinänsään mutta liika on liika kaikessa. Miks ei vaikka lambadana??? Tanssitaan vaan tangokin näin.. Ja itse ainakin toivoisin meneväni kaikki omana lajinaan. Tai ainakin melkein kaikki, poikkeuksia löytyy - sinun mainitsema argentiinalainen tango valsiin. Olen nähnyt kuinka sen tanssitaan, ja aina halunnut oppia sitä tangoa.. Ei vain meidän kulmilta taitajia löydy, yksi ainut kuka osaa, ja se tanssi aina oman parinsa kanssa. Jenkkaan hauskasti istuu jive ja lindy.. Oli miten oli, aina välillä on kiva mennä jotain muuta, mutten kuitenkaan toivoisi että koko kansa tanssii kaikki buggana vaikka onkin siinä åhej:ssä nää letkeät lantiot tytöllä ja sitä on mukava mennä kun vain pojan kanssa samaan aallonpituuteen pääsee.