[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Kuntotalolla viihtymässä [Tanssipaikat] (Vade 2007-12-03 11:33)

Kuntotalolla viihtymässä

Vade
2007-12-03 11:33

Kuka mitenkin, minä viihtymässä. Varjokuvan soittosessiot tanssin, mutta väliaikamusiikit tuli kyllä nyt jätettyä aika paljon väliin. Ja se tuntui juuri tuohon päivään hyvältä. Ei ollut lavan täyttä, mutta sitä enemmänkin nautin hyvästä tilasta ja vapaudesta fiilistellä ilman tungosta. Niin myös ajatukseni nautti tuosta tilasta, jolloin tanssiaskel kulki käyttäen helppoa tilaa hyväkseen. Ja laatu korvasi minun mielestäni kyllä määrän, ja tietysti hieman nuorehkompi ikäjakauma naisissa :).

Tuntui olevan paikalla vain lähiseudun tanssijoita, joten nyt sunnuntai ei ollut vetänyt porukkaa kauempaa (tosin minun tanssiporukan tuntemuksella ei luotettava arvio). Mukava oli tanssia muutamien kanssa, joita viimeksi olin nähnyt joskus kesällä. Niin se aika vierähtää, kun en itse ole Kuntotalolla käynytkään sitten viime talven. Yksi pakallinen "opstajani" sai kunnian korjata muutamaa tanssillista juttua viennissäni, joten kiitos taas hänelle. Sain taas yhden kultaisen ohjeen tanssiarkkuuni :), vastalahjana uusi tapa valssiin...

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse] [Poista]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]