[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Galluppi: Hyytyykö tanssi-innostus toisinaan? [Tanssijat] (Nalleneiti 2007-11-26 10:32)

Galluppirönsy2: Kostatko?

Jerryjee
2007-11-30 18:44

(Olikohan ollut edellisenä iltana huono flaksi ja päätti näin kostaa miehille - eikä hakenut ketään .... kutoi vain :) :) :) )

Tämä "kostamisen" ajatuskin on mielessä pyörinyt. Nimittäin naisten hakuiltoina voi käydä niin, että daami, jota ei itse ole tullut viime aikoina haetuksi (vaikka joskus aiemmin kyllä, puolin ja toisin hakien), ei haekaan. Hakuajan ollessa otollinen saattaa katsoa hiukan nenänvarttaan pitkin ylimielisenä mutta kääntää päänsä pois.

Kyseessä olen tulkinnut olevan "koston" eli ruumiinkieltä vapaasti tulkiten: "Siellä kun vaan hengailet ja masennut, en hae kun et sinäkään minua enää. Kiäh kiäh, siitäs saat". Inhimillistä ja ymmärrettävää. Mutta toisaalta, kun kyseessä on tanssit ja toisen tanssitaitoiseksi tietää ja tämä vapaana tyrkyllä näyttäis olevan, miksei livetä periaatteistaan ja hakea silti, aiemmasta pettymyksestä huolimatta? Tästähän voi aueta kokonaan uusi yhteinen "tanssituttavuus"...

Sinnikkyys ja "hakuboikotin murtaminen" pitää tietysti olla vastavuoroista. Naisten haulla olen saattanut hakea tällaista boikotoijaa itse, ja boikotti on purkautunut varmaan muutamassa sekunnissa. Kokemukset tähän asti ovat olleet 100 % positiivisia. Ja boikotteja ei enää synnykään...

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]