Valtatie kakkosella vauhtia [Tanssipaikat] (Jora 2007-11-25 14:10)
Ai jestas mitkä tanssit!
Minulle oli jo kolmas kerta V2:lla, aiemmat kerrat hieman pettymyksiä, mutta tämä reissu oli taas vertaa vaille. Suuri kiitos kuuluu, varmasti Tampereen bussi kyyditykselle, josta monet herrat varmaan bongasivat minut "uutena kasvona" hakivatkin minua kiitettävästi.
Oli vauhtia (vaikkakin vähemmän ihan omasta väsymyksestä johtuen) ja nupustelua ja fiilistelyä parhaimmillaan sitten vähhän enemmän. Muutama ihan huippu luokan kokemuskin mahtui iltaan, vaikkei loppujen lopuksi ihan hirveästi tanssinutkaan. Polkat ja masurkat jäivät väliin tällä kertaa samoin lattarit, mutta pääsimpähän pitkästä aikaa tanssimaan BW:a ja jopa DubbelBuggia. Hitaat kappaleet ja tangot tuntuivat harvinaisen hyvältä varmaankin siksi, että pystyi pitämään silmiä kiinni kun väsymys ja univelka vaivasivat jo pidemmältä aikaa :) Mutta "Red Bull antaa siivet!"
Taikakuukin oli taas parhaimmillaan, nyt setit tuntuivat jotenkin toimivan paremmin, en tiedä miksi? Varjokuvakin soitti monipuolisemmin, kuin mikä oli muistikuva edelliseltä reissulta.
Nukkumaan tosin en päässyt kuin aamu seitsemältä sattuneista syistä, mutta en valita.
Kiitokset niin Hurmiolle kyydityksen järjestämisestä, ja siitä kuinka mukavia kaikki olivat minulle, ei sisäpiiristä tietoakaan! (kuitenkin uusi kasvo joukossa). Kaikille miehille hauista, kaikkia en ehtinyt taaskaan hakemaan takaisin, enkäniitäkääm kaikkia kenen kanssa olisin kovasti halunnut tanssahdella. Eilis iltaa muistellessa olen myhäillyt tämän päivän onneni kukkuloilla, väsymyksestä huolimatta.
Kai sitä pitää jatkossakin käydä V2:lla katsastelemassa millaiseksi paikaksi muotoutuu...