[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Valtatien varrelta: Leimukallio ja Valtatie2 [Tanssipaikat] (Grapponia 2007-11-19 12:51)

Valtatien varrelta: Leimukallio ja Valtatie2

Grapponia
2007-11-19 12:51

Perjantai Leimukalliolla oli vaisuhko, vaikka paikassa tai bändissä sinänsä ei ollut mitään vikaa: PNP:n musiikki on aina tanssittavaa, enkä nallekerhusetiä ollut vähään aikaan nähnytkään. Omat fiilikset eivät vain olleet ihan kohdallaan, ja taas tuli todettua, että tansseihin ei kannata lähteä väsyneenä. Lattia oli minun mummiksilleni juuri sopiva ja väkeä paikalla juuri niin sopivasti, että mahtui askeltamaan vaihteeksi kunnolla töpöttelyn sijaan ja kokeilemaan vähän enemmän tilaa vaativia "juttuja". Paikan miinus oli mielestäni kolkon oloinen kahvila ja muutenkin viihtyvyyteen ei ollut kauheasti panostettu, itse kaipasin esimerkiksi tuoleja kenkien vaihtoa varten.

Lauantai-iltana sitten lenkkeilinkin toppahousuissani Valtatie 2:een (en Forssasta asti kuitenkaan ;o)). Tykästyin paikkaan kovasti. Sisustus oli kiva oivallus, enpä kerro enempää, jotta säilyy yllätys paikassa vielä käymättömille. Minua valistettiin, että paikan taustavoimat vaikuttavat myös Satulinnassa ja Ruusulinnassa. Finkut olivat pirteällä päällä - liekö edessä oleva risteily jo kangastanut mielessä... Susanna Heikki ja Karavaani olivat myös hyviä, harmi vain, että myöhästyin rumbilta. Tanssin sydämen kyllyydestä viisi tuntia, välillä vain grillimakkarat ja viinerit, kahvit ja vedet massuun - nekin olivat paikan ehdottomia plussia . Ainoa miinus olivat kädenalitanssijoiden sekaan jatkuvasti tunkevat foksaajat. Samassa mitassa en ole vastaavaa nähnyt vielä koskaan missään. Paikalla oli olutjonoista päätellen aika paljon tanssimassa harvemmin käyviä ihmisiä, jotka eivät ehkä tienneet liikennesäännöistä, mutta silti... Kaiken kaikkiaan, Harjavaltaan pitää päästä vielä uudelleen, niin kivaa oli.

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse] [Poista]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]