[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Yhteishenkeäkö vai ei? [Tanssijat] (Marlee 2007-11-05 15:53)

Yhteishenkeäkö vai ei?

Vinkelis
2007-11-05 20:25

Olin itsekin paikalla ja samalla kun minne menossa palstaa silmäilin, ei Latosaaren listalla ollut kuin yksi ansiokas nimimerkki: Eli ! Niinpä ajattelin, että onko ketään muita pinssiläisiä paikalla ja paikkahan olikin sitten tupaten täynnä heitä, mutta vastatkoon puolestaan, jos niin katsovat.

Samalla tuumasin ja kuin huomaamattani kiteytin yhtä ajatusta, miksi etelämmässä laitetaan nimet listalle ja Latosaaren kohdalla ei. Itseeni viitaten pidin todellakin huolta omista syistäni, (jotka eivät ole kovinkaan iloisia) että pääsen jonkin verran tanssimaan riittävän rauhallisella tavalla ja toin evään paikalle. Kun Latosaaressa on noin nimekkäät orkesterit samalla kertaa lauteilla on yleisöruuhka mitä ilmeisin ja monet toimivat omien tanssiystäviensä kanssa samoin kuin itse tein. Ei tuollaisessa ruuhkassa sovi tanssimaan, siten kuin tanssia voisi väljemässä tilassa, mutta kuitenkin paikalla moni halusi tulla.

Omasta puolestani siis vastaan, että laitan minne menossa palstalle nimimerkkini, kun olen vapaasti tanssiin haettavana, haen ja hakuja kaipaan. Ja vaikka sitä nimimerkkiä ei listalla olisikaan, niin rivissä oloa ja hakua käytän, jos tanssikuntoinen olen.

Yleensä, kun joku nimerkki listalle ilmestyy, niin bongauskin alkaa. En tuossa ruuhkassa nähnyt kuin jo pidemmän aikaa tuttuina olevia pinssiläisiä. Pinssiasiasta olen sitä mieltä, että kyllä se todellakin yhdistää ja on yhdistänyt ja tuonut kavereita. Todennäköisesti myös jatkossa. Ja rivistä haetaan yleensä ihan normaalisti Latosaaressakin. Ilta oli vain poikkeuksellinen.

Vinkelis

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Poista]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]