[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Rokkarit humppahelvetissä [Tanssipaikat] (Setzer 2007-11-04 14:18)

Rokkarit humppahelvetissä

Setzer
2007-11-04 14:18

Satuin jälleen Kuntotalolle (harvemmin nykyään). Jani ja Jetsetters soitti ihan kelpoa musaa.

Kuntotalo on vain liian ankea paikka rokkareille. Olen sitä mieltä että Jani ja Jetsetters on rokkibändi joka ei sovi paikkaan jossa kävijät ovat pääsääntöisesti humppakansaa joille heidän soittama musa on kirosana. (minulle ei).

Näin la kävi että väkeä oli paikaalla vähän ja lähtivät useat aikaiseen pois. Pitääkö bändin aina olla linjaa humppa, valsi tango, jenkka yms? Minua ainakin miellyttää bändi joka on tuosta tavallisesta tanssiyhtyeestä poikkeava ja pitää oman linjansa soittaen rokkia. Olisipa paikalla ollut enemmin rokuja, vaikka lavanreunus täyteen. Näin tunnelma olisi taattu.

Kuntotalon tunnelma jäi vaisuksi kun hyvä rock-musiikki soi puolityhjän salin kiviseinille, harmi.

Uskoisin että Jetsetterssin keikoille saataisiin tupa täyteen olisi tunnelma katossa. Eli rohkeasti vaan humppaväki rokkaamaan, eihän lauantaina telkustakaan enää tule "Buntsibummia."

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]