[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Täyskäännös [Tanssijat] (Taika 2007-10-31 21:38)

Täyskäännös

Taika
2007-10-31 21:38

Kirjoitin joskus keväällä jotensallekkii näin:

Minua tuli hakemaan mies, joka lattialle päästyämme sanoi: "En halua tanssittaa varattuja, minulle tulee tunne, että olen tuuraamassa miestä sillä aikaa kun mies itse ei jaksa tai viitsi". Vastasin hänelle: "Kuulun noihin varattuihin ja minun miehenikin on täällä". Loppuaika tanssittiinkin hiljaisuuden vallitessa ja mies poistui lavalta. Kuka muistaa?, tarina saa nimittäin jatkoa...

Olin tanssimassa (naistentanssit) ja hain miestä tanssimaan. Minut valtasi outo tunne, aivan kuin mies olisi tuntenut minut. Katse, hymy ja käytöskin viestitti, että mies tunsi minut, en vain saanut päähäni kuka hän oli. Heitin kokeeksi "Olemme tanssineet ennenkin" ja mies kysyi: "Missä ja milloin?", häntä tuntui huvittavan. "En tiedä. Täällä tai... siellä". vastasin. Ilta kului ja minua vaivasi, etenkin kun hän vilkaisi aina silloin tällöin. Mistä hän tuntee? Kuka hän on? Miksi hän vilkuilee? En keksinyt, en sitten millään.

Aika kului ja tultiin tähän syksyyn. Eräänä päivänä leipää nieleskellessäni olin tukehtua leipääni. Heureka, minä keksin sen! Minä tiedän mistä tunnen tuon miehen! Yhtäkkiä, vaikka en edes ajatellut tanssimista enkä mitään edes tanssiin viittaavaa. Flash! Se oli se sama mies, joka keväällä tanssitti ja sanoi että ei halua tanssittaa varattuja !!! Oooo-hoh, olipa mies muuttunut, siinähän tuo tanssitti varattuja niin että tanner tömisi, jopa minuakin. Ja niiiin kiltisti että... :)

Tarinan opetus: Maailma muuttuu kuomaseni, ei koskaan pidä sanoa ei koskaan. Voi ETTÄ minua hymyilyttää :D))))))))) Nyt kun vielä saisi tietää mikä hänen mielensä muutti? Lukiko hän kenties palstalta minun kirjoitukseni? Tunnistiko hän minut siitä? Oliko kenties joku rouva sanonut hänelle suorat sanat vai yksinkertaisesti maailma massuttanut kun lasta hassuttanut?

Pöh, turha miettiä mokomaa: Pääasia että on muuttanut mielipidettään. Tunnen että olen saanut selkävoiton :) Tanssitaan tanssin ilosta, vai mitä?

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse] [Poista]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]