[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Ennakointi on hyvä asia [Tanssijat] (Trickster 2007-10-26 13:06)

Ennakointi on tarpeetonta

Aito
2007-10-31 8:04

Nippo: "Mikäli tanssi tuntuu raskaalta on kysymyksessä useimmiten huono,väärin ajoitettu vienti tai naisen ennakointi. "

Tämä varmasti riippuu siitä, kummalta kysytään. Jos tanssi "tökkii", voi mies olla sitä mieltä että nainen ennakoi tai on liian innoissaan jotta pystyisi rauhoittumaan miehen vientiin ja nainen taas voi ajatella että miehen viennissä on jotain sellaista mitä juuri hän ei osaa seurata.

Nimittäin minäkin olen jonkun toisen mielestä kevyt vietävä, toisen mielestä taas raskas vietävä. Joku sanoo välillä että ennakoin, toinen taas sanoo että seuraan kuin enkeli enkä todellakaan ennakoi. Mielipiteitä on niin monia kuin on ihmisiäkin. Jonkun kanssa tanssikemia vaan toimii, jolloin ei sitä ennakointia edes huomaa, minkä joku toinen taas pitää äärimmäisen hankalana asiana ja jättää tämän ennakoinnin tai raskaan vietävyyden vuoksi jopa hakematta naista enää ikinä.

Vähän sama asia on se, kun olen itse aika pitkä. No jonkun lyhyemmän kanssa ei edes huomaa sitä, että mies on lyhyempi kuin minä ja jonkun toisen kanssa tanssista ei tahdo tulla mitään koska olen varmasti tämän lyhyemmän mielestä raskas vietävä jo ihan pituuteni vuoksi.

Kaikki siis riippuu siitä kuka tanssii ja kenen kanssa. Se jonka kanssa juuri Sinä koet että on raskasta tanssia, voi jonkun toisen sylissä mennä kuin unelma ja liidellä kuin enkeli juuri siihen suuntaan ja juuri silloin kuin sinä itse haluat.

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]