[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Järvenpään tanssikeskus 26.11 pe. Talvikauden pohjanoteeraus. [Tanssipaikat] (Mikko 2007-10-27 11:44)

Järvenpään tanssikeskus 26.10 pe: Oikein hyvä ilta

S.M.
2007-10-27 14:57

On tuurista kiinni millainen ilta itse kullekin tulee. Eikä sitä tiedä etukäteen, ylläreitä voi tulla suuntaan ja toiseen.

Musiikki oli mielestäni reipasta, eri tanssilajeja tuli hyvin eikä ollut tarvetta korvatulppiin. Ainoastaan masurkkoja ei tullut sinä aikana minkä olin (19.50 - 00.10). Lattia oli sopiva ainakin minun kengille, ei liian liukas edes polkan ja jenkan tanssimiseen.

Mielestäni yksi orkesteri riittää, etenkin jos sillä saa painettua kustannuksia alas. Levyltä voi soittaa tanssilajeja, joita orkesterit eivät soita. Kahden orkesterin ja kahden solistin ilta kun menee usein näin: Eka setti: alkuvalssit, tangot,...jenkat. Muut setit: tangoa, foxia, jiveä, iskelmää. Loppuvalssit.

Illan saldo oli poikkeuksellisen hyvä, miestenhaulla liki 20 ja naistenhaulla liki 10.

Ainoa särö oli joku tanssiharrastajaporukka, jonka naiset tuppasivat nakkelemaan rukkasia tanssilajeihin, joita kuitenkin tanssivat. Kyllä tanssipaikassa pitäisi saada hakea tuntemattomiakin naamoja. Kuka kertoisi mikä saa naisen antamaan rukkaset selvin päin olevalle, itseään kunnollisena pitävalle tanssitaitoiselle miehelle, joka hakee samaa naista kerran tai kaksi, korkeintaan kolme kertaa illassa? Ehdotan että sellaiset naiset eivät tulisi hakurivistöön ollenkaan vaan vaihtaisivat paria sisäpiirinsä kesken vaikka jossain tiskijukka-Sepon kioskin puolella tai eteisen nurkilla.

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]