Tanssimusiikin tilasta [Musiikki] (Kaminiitto 2007-10-24 9:22)
Mä lopetin radion (paitsi joskus autossa) kuuntelun käytännössä siihen ku Sävelradio sammui. Iskelmään en koske edes 10 metrin karahkalla. Tykkään kuunnella myös muutakin kuin sitä tanssimusaa (foksi, humppa, valssi..yms) mutta beatislkelmäpullamössöä en todellakaan liikaa. Ja sitä tulee Iskelmältä ihan tarpeeksi. Kotimaisia hittejä pyöritetään niin että tulee melkein oksennus ja niitä vanhoja klassikoita tulee vasta yöllä ja niidenkin määrää on vähennetty.
Jos saan käyttööni auton jossa on radio niin haen Radio Suomen, ainakin yöaikaan. Musiikki on hyvää ja juontajat myös.
Radio Aalto sillee satunnaisesti ihan ok.
Lauri Tähkästä...mitäänhän en tyrmää ennenku oon kuunnellu ensin. Nyt on sitä kuunneltu ja mitähän sanoisi...jää tähän. Ei nappaa. Varsinkaan tanssillisesti.
Satulinna pari viikkoa sitten oli valtava pettymys kun Syke ja Plogman bändeineen hakkas vaan sitä beatia lähes koko illan. Ekan tunnin jälkeen olin ihan kypsä mutta kotiin ei päässy ku kuski halus tanssia. Käy sen verta harvoin eli kestettävä oli. Kyllä mä kaipaan tansseissa monimuotoista, monivivahteista musiikkia. Sen ei tarvii olla miten hirveen hienoa ja täynnä kaikkea mahdollista mutta monipuolista. Näin tekevät monet suosikki orkesterini ja artistini. Kiitos heille siitä. Hyvän bändin perässä voi siis mennä joskus vähän kauemmaksi ja muutaman huonon takia voi jättää vaikka menenmättä kokonaan, hyvää musaa ku voi kuunnella kotona.