Kuntotalolla 20.10 PNP [Tanssijat] (Ansku 2007-10-22 12:38)
Rykäistään tähän pieni gallupin pätkä. Viime lauantaina tuli Kuntsilla ihmeteltyä lukuisten pinssien määrää, joten katsotaas näin keitä kaikkia oikein jäi bongaamatta. *wirn*
Joten, Kuntsilla olin. ;)
Olin siel, vaik' en pinssiä kantanutkaan.
...Ei jäänyt bongaamatta, Ansku ainakaan :) Ja monta muutakin mukavaa bongia kilisi ja kolisi :)
Joten, niin olin miekii, ihan ekaa kertaa.
Paikalla olin myös. Välillä tosin nilkan takia katsomon puolella.
Paikalla minäkin.
Kuten toisaalla jo kirjoitin, paikalla olin.
Kuntsilla olin minäkin, kiitos tanssittajille!
Foksilady
Minäkin käväisin Kuntsin tanssit korkkaamassa tällä kaudella.
Hep! Kiitos ihanille tanssittajille ja terveisiä tutuille, niille uusille nikeille jotka uskaltautuivat juttusille, kuin myös heille jotka minut tunnistivat mutta pelkäsivät mun heitä purevan ;o).
Lauantaina taas tanssitaan!
Hyvä oli hiihtäjän hiihdellä, kun oli luistoa sopivasti ja sauva tukevasti mukana. Doupinkin vaikutus jäi laimeaksi, mutta muistaakseni kerran pääsin hakemaan...
Kyllä Kuntotalolla ja Pekkaniskan Pojilla on yhteinen taikasauva, joka kutsui tanssiväen paikalle. Tanssinettiläisiä oli niin paljon, että olisi pitänyt istua penkkiin paperin ja kynän kanssa ja kirjata ohiliitelijät. Muisti ei riitä jälkeenpäin. Ehkäpä tässä tulee esille ketkä kaikki olivat paikalla.
Kiitos taas kerran Kuntotalolle, Sinikalle, Pekkaniskan Pojille ja kaikille tanssijoille, jotka yhdessä saivat aikaan unohtumattoman tanssi-illan.
Siellähän sitä minäkin. Huhhuh, kunto petti jo ennen puolta yötä...
Siellähän sitä...fiibbareiden jäljiltä "kotimatkalla."
Yes.
PNP sai meidätkin Evään kanssa suuntaamaan kulkumme Kuntsille.
Musiikki oli niin mahtavaa, että ei edes ryypylle(vesi:-))malttanut parketilta poistua.
Kiitos kaikille erittäin hauskasta illasta.
Paikalla oltiin ja nautittiin hyvästä tanssimusiikista ja -seurasta. Näkemisiin....
Siellähän minäkin - Kuntsilla.
Siellähän minäkin - kiitos tanssittajille!!
Paikalla ilman pinssiä.
Henkisesti olin varautunut jopa yöpymään, suvikumeilla kun olin
liikenteessä. Kuiva tie vei kuitenkin kotiin saakka.
Erityiskiitos Kuntotalon kavaljeereille. Kukaan ei pidellyt liian tiukasti,
vaan antoi tuntemattomankin daamin tanssia ihan omilla jaloillaan.
Tuo hellästi piteleminen synnyttää ihania tanssisylejä!
Paikalla oltiin ja ehdin Rinsessan kanssa jopa esittäytyä ja vaihtaa viisi (?) lausetta kunnes hän jo hilpaisi rumballe *tupla-wirn*.