Jyväskylä positiivinen yllätys [Tanssipaikat] (Tangopassion 2007-10-21 4:46)
Itse olin myös lauantain viihdekeskusreissuun tyytyväinen. Lähdin hieman epäillen reissuun, olen käynyt viihdekeskuksessa 2 kertaa aikaisemmin, ja viime syksynä kun Finlanders esiintyi, en miesten haulla päässyt kertaakaan tanssimaan. Paikka oli siis ilmeisesti silloin todella täynnä (olin ekan kerran silloin) ja naisia tuntui kyllä olevan reilusti... Ehkä en siten tunne vielä tarpeeksi ihmisiä että pääsisi helposti tanssimaan.
No nyt lauantaina oli kyllä todella hyvä ilta, tapasin myös yhden miehen jonka kanssa ollaan muualla tanssittu, ja tuntuu vaan että hänen kanssa on hyvä tanssia. Olen kyllä hänelle tehnyt selväksi että olen vain tanssin takia liikenteessä, oma puoliso on kotona, joka ei niin innostunut tanssista... Tämän miehen kanssa tanssinkin aika paljon, mutta pääsin myös muutenkin tanssimaan ihan mukavasti. Minä jäin Finlandersien kappaletta "päivä kahden ihmisen" kaipaamaan, mutta illan pelasti uusintana soitettu Oikeesti, jonka olisin voinut vaikka laulaa niillä joulusanoilla... Heh-heh! Enpä niitä sanoja kuitenkaan "onneksi" muistanut... Nappasin siis viihdekeskuksen esitteen mukaan pois lähtiessä ja taatusti menen pikaisesti uudelleen, hyviä esiintyjiä tuntui olevan koko syksyn. Matkaa minullakin on täältä etelästä jonkinverran tuonne pohjoiseen päin, mutta yritän kysellä kavereita kimppaan mukaan, eihän se tunnin ajomatka nyt ihan mahdoton ole...
Mukavaa syksyä kaikille ja viihdekeskuksessa "nähdään"!!!!