Viihdekeskuksella lauantaina! [Tanssipaikat] (Auringonkukka 2007-10-21 19:16)
Niin sitten minäkin, kesällä tanssinettiläisiin liittynyt Aurinko eli Auringonkukka, päädyin tanssimaan Viihdekeskukselle Finkkujen tahtiin. Oli taas kerran tosi mukava ilta ja ajattelin sitten pitkästä aikaa raapustaa jotain tännekin.
Mukava huomata, että tanssipaikoilla on yhä enemmän tuttuja kasvoja! Tapasinpa Viihtarilla yhden kotipaikkakunnaltani olevan minua pari vuotta vanhemman naispuoleisen henkilönkin. Ollaan oltu joskus samaan aikaan yläasteella ja lukiossa. Minä olen sellainen, että vaikka en olisi nähnyt jotain ihmistä kuin joskus koulussa tai vaikkapa kaupassa, mietin sitten myöhemmin hänet nähdessäni, että missä ihmeessä minä olen tämän nähnyt! Näin alkoi juttu tämänkin tuttavan kanssa. Mukava oli kuulumisia vaihtaa vuosien jälkeen.
Viihdekeskus paikkana on tosi mukava. Matkaa minulla sinne vaan kuitenkin on sen verran, ettei yksin jaksaisi sinne ajella kovin usein. Jos siis joku on aina Kuopion suunnasta menossa Viihdekeskukselle, ottakaa yhteyttä niin saattaisinpa mieluusti kipaista kyytiin.
Vaikka syksyn illat pimenee pimenemistään, jatketaan tanssimista. Hymyillään kun tavataan!