Liekin Lunnaat 10+ [Tanssipaikat] (Sepeteeus 2007-10-15 7:18)
:):):):):)
Meitsin osalta jäi huopatossut sivuun. Kun kuulin niistä, hetkeksi syttyi kipinä, viitsisinko, mutta yks "taika-aines" sai heti pysymään entisellä linjalla :))))) No, joku kerta mie otan jotain muuta, ehkä sieltä löytyy tiskiltä (hmm.. kuka sit mua sillä päällä olevaa kestä ja kantaa) Kahvi ainakin maistui hyvälle ja vesi myös :):) Ja tanssi on todellakin pa-a-a-a-ljon parempaa kuin mikään tossut (ellei kyseessä oo tanssitossut)
Ilta oli minullakin vallan mahtava, hitsi ku loppui kesken, vasta just kun vauhtiin päässyt huomasin että minnehän tää porukka on menossa ja ihmettelin suuresti kun joku mulle neuvoi vilkaista vasemmalla ranteella olevaa tikityskapistusta.. epäoikeudenmukaista että niin nopeasti kuului se aika!! no mutta hyvässä seurassahan se aina juoksee megavauhtilla! epäreilua, muttei mahda mitään.. housut ei todellakaan ehtineet takamuksesta kulua :))) oot oikeassa! ai niin, mulla olikin hamepäivä :)))
Tarja Lunnas säteili lavalla ja nauttii esiintymisestä, hymyili ja oli niin lämminsydämisen oloinen - no hän onkin sellainen! Tunsin kuinka hänen lämmin tumma ääni oli ympärilläni ja oli hyvä olo. Hänessä on sitä jotakin joka vetää puoleensa. Sekä hänen että orkesterinkin tanssivalikoimasta olin tyytyväinen, tuli niin lattareita ja kädenalijuttuja kuin rauhallisempaakin menoa. Humppaa sais olla pari peliä lisää illan aikana, ei muuten keritty tarpeeksi humpukista nauttia :))
Tanssia sain niin paljon kun vain ehdin, halusin ja jaksoin, valssien aikana kyllä tuulettamassa kävin. En oikein innokas ole tanssia valssi.. :):) ja paluumatka oli hauska. Salamatkustajalla oli varmaan ikävää muita autossa olleita, niin juttuja riitti koko ajaksi kuulumisia siinä vaihdellessa. Suuresti ihmettelinkin että miten joku voi rauhassa nukkua siinä hälinässä :)))) Kapu oli hiljaisempi kuin muistin, mutta kyllä hän on ihana kaikissa oloissaan, lämmin hali hänelle! Kuten lämpimät halit muillekin mukana olleille, nyt virtuaalit ja oikeat saatte heti ku nähdään :):):)
Siis, Liekki on mahtava paikka, sen tiesin ennen, ja se vielä kerran tuli todettu tälläkin reissulla. Harmittaa vietävästi etten pääse sinne ihan heti.. Mutta..
When marimba rythm start the play... :):):):):)