Å'hej Jyväskylässä ja huoli meidän pojista [Tanssilajit] (4711 2007-10-07 19:36)
Tähän asti olen oikeastaan käynyt vain r´n´s tanssikursseilla joten innolla odotin ensimmäistä bugg-kurssiani. Pääsin osallistumaan vain lauantain opetukseen ja harmitti kyllä todella, että oli sunnuntaille muuta menoa, niin hyvä fiilis jäi lauantaipäivästä.
Kallen opetus oli loistavaa ja hän on persoonana aivan ihana. Varmasti kaikki oppivat kurssilla paljon ja kaikilla näytti olevan hauskaa.
Dubbel-osuus oli ainakin minulle jännittävämpää, sillä jouduttiin/päästiin kaverin kanssa Kallelle daameiksi, kun hän näytti, mitä seuraavaksi tehdään. Toivottavasti muuten kaikki naiset tajusivat välillä vaihtaa puolia eivätkä aina olleet samalla puolella miestä. Me ainakin huomattiin, miten erilaisilta kuviot tuntuivat, kun välillä vaihtoi puolta.
Illalla tanssit olivat Viihtarissa ainakin minun mielestäni kovin hiljaiset. Mutta se ei juuri haitannut, kun tutut miehet veivät tuplia ja triploja niin, ettei tarvinnut paljon rivissä seisoskella.