Å'hej Jyväskylässä ja huoli meidän pojista [Tanssilajit] (4711 2007-10-07 19:36)
Lähdin minäkin jonkinlaisen harkinnan jälkeen Jyväskylään kurssille. Ja hyvä oli että lähdin, tosi loistava! Kiitos että joku sai minua liikkeelle, olet mestari ylipuhumaan :))) Hieman varovaisin mielin tulin alkuun, mutta heti haihtui kaikki epäröinnit. Löysin itsessäni jonkin verran uusia lihaksiakin, mikä on erinomainen asia. Löytyi myös lantiotkin, mikä on aivan huippu, ja ne peräti liikkuivatkin! :))) omakseni ja muiden iloksi :))) Ja tanssiaskeleetkin löysi uusia ulottuvuuksia, saa nähdä sit miten ne omaksun ajan kanssa. Nopeimmissa en ainakaan vielä löytänyt sitä jotakin, taidan kaikesta huolimatta olla edelleenkin hitaimpien ja keskinopeiden biisien kannattaja buggissa (ja boogiessa myös). Täällä jo aika paljon fiilistelty siitä kurssista, joten en sitä enempää kirjoita. Vähäsen kuitenkin. Kalle oli mahtava kun näytti meille naisille malli! Ja miesten ilmeet kurssien alussa, kun Kalle haki heitä keskelle lattiaa viejäkseen, olivat näkemisen arvoiset :)) eihän kukaan voinut odottaa mitään tällaista, kyllä se ihmettely ja jännitys haihtui aika nopeasti :))
Kiitoksia Kallelle ja tämän kurssin järjestäjille! Jos vastaava kurssi tulee uudelleen ja mulla ei ole muuta siihen aikaan, saatan ilmestyäkin, jäi nimittäin kipinä sinne jonnekin tuikkimaan :)))
Kiitoksia myös kursseilla oleville hurmaaville miehille, jotka auttoivat mua löytämään nää mun lihakset sun muu, teidän kanssa oli tosi hauska harjoitella, nauru kuului aika usein, iloinen nauru, aurinkoinen tunnelma oli teidän kanssa :))) ja minusta erityisen maininnan ja kiitoksen ansaitsee viejien ringin ainoa neitonen, joka oli yksi parhaimmista viejistä (pojat, ei millään pahalla!)
Ja erikoiskiitos viehättävälle neidille joka majoitti minut!! Se oli luksusta!! Kun olen liikkeellä meidän kulmilla, olet erittäin tervetullut luokseni, niin yksin kuin seurankin kanssa :)) Hauskaa oli sinne osuakin, hyvä reittiopastus mailissa, ja vallan hilpeyttä antava puhelimessa. Hieman eksyin sitä huolimatta, mutta se on mulle aivan normaali asia.
Illan tansseissa hauska ja ilo jatkui, kiitoksia siitä kaikille ketkä mukana oli! Sain paljon uusia tuttavuuksia, ja näin vanhojakin tuttuja. Tosi mahtavaa!
en ehdi nyt kirjoitella sen enempää vaikka sanat toivoo tulevansa esille. ku on niin paljon hommia rästissä.. mutta yhteenvetona vain että tämä å-hej on todellakin OK! Kannatti tulla!! :):):)
(*only you have that magic tecnique, when we sway i'll go.. :):):) *)