Kesällä rakastuin tulisesti... [Tanssilajit] (EnvyMe 2007-10-01 18:12)
Ihastumisen minä koin pari vuotta sitten hakiessani minua paljon kokeneempa ja taitavampaa tanssijaa tangolle. Samainen ihastuksen kohde haki minua kiitospelille-tangolle- ja ihastukseni vain syveni. Kaihoisin mielin palailin illan jälkeen kotiin,ja mietin miten joku ihminen voi parin tanssin jälkeen jäädä noin mielenrauhaani häiritsemään :)
Koska oli kesä,kesäloma ja lavatanssit,lähdin katsastamaan muitakin lavoja vähän kauemmaksi.Ja se ilta muuttui kohtalokkaaksi.
Samainen ihastuksen kohde ilmestyi samalle lavalle ja haki minua-kuinka ollakkaan-tangolle ja silloin tuli tunne,että nyt tiedän miltä tuntuu olla "seitemännessä taivaassa". Ihastukseni pyysi yllättäen minulta seuraavan tanssin ja sitä seuraava ja kuinkahan monta niitä tulikaan? Ilta kului tanssien,jutellen ja nauraen.Oli ihana huomata,että molemmilla oli samanlainen huumorintaja. Ihastuneen ilta päättyi hellään hyvänyönsuukkoon ja kännykän numeroiden vaihtoon. Heti aamulla sain ihanan viestin ja pyynnön tulla tansseihin taas minulle oudolle lavalle ja vieläpä kauemmaksi. Silloin ajattelin,että minähän en yhden ihanan tanssijan vuoksi ajele niin kauas. Päivän aikana en osannut keskittyä mihinkään ja kun ilta alkoi lähenemään huomasin valmistautuneeni todella huolella illan tansseihin ja kohta oli auton nokka suunattu ihastuksen kohdetta kohti. Sinä iltana ihastukseni syveni ja mietin josko jo silloin vähän rakastuinkin.
Pitkästä välimatkasta huolimatta,aloimme seurustella ja molempien oli tunnustettava että olimme rakastuneet tulisesti. Rakastuminen on nyt muuttunut rakkaudeksi ja rakkaus vain syvenee.
Niin, kaikki alkoi siis yhdestä tangosta.