[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Onks tanssiväki herkkähipiäistä? [Tanssijat] (Stefanus 2007-09-25 15:55)

Noo eihan asia tiestysti minulle kuulu taaskaan mutta...

Talvisaapas
2007-09-26 5:54

Kiitos artikkelistasi. Eihän asia tietysti minulle kuulu mutta...

Aikani kuluksi ja suomen kieltä ylläpitääkseni lueskelen tätä palstaa ja myäntää täytyy että vallan kamalasti välillä naurattaa.

Olen kuullut sanottavan että kateus on suomalaisten perisynti ja jotenkin se joissakin kirjoituksissa tulee esiin aika useinkin.

"Toinen on parempi tanssija kuin minä niin täytyypä vähän möllästä sitä siitä pro-käyttäytymisestä. Ettäs kehtaakin tulla tanne itseaan ja tanssitaitoaan nayttelemaan"

Toisaalla: "Tuollakin sosiaalifoksaajalla nayttaa olevan hauskaa ja viela kehtaa hakea noita samoja naisia kuin mina. Taytyypa vahan mollaista siita sylioottesta ja ymparikehaa pyorimisesta"

Jaa, sanoisi Talvisaapas. Etta ei kuin kaikki vain pois tanssilavoilta, pistetaan kaikki kiinni niin ei tartte niiden Pro-tanssijoiden ulista eika myoskaan taviste ja kaikilla on taas niin mukavaa.

Eiko?

Alemmuuden- ja ylemmyydentunne ovat vastakohtia, tai ainakin niin minun aidinkielen opettaja joskus yritti paahani paukuttaa... mutta mika sekamelska se sitten on kun pistetaan ne samaan sakkiin ja sekoitetaan?

No siita on monien artikkelien perusteella tullut nykyaikainen suomalainen lavatanssija. Joskus sita ihan ihmeissaan on tama ulkomaan elava yrittanyt saada tolkkua kuinka kummassa samaan lausepariin saadaan ylemmyyden- ja alemmuudentunto mahtumaan? Ensin ollaan niin hyvaa tanssijaa ja seuraavassa sanotaan etta enhan mina mitaan ole...Tai enhan mina tanssia osaa mutta kylla mina vaan saan aina tanssittaa niita parhaimpia...Tai etta koyhahan mina olen mutta olen mina paljon alykkaampi kuin muut.. HUOKAUS

Ja jos ei sitten saada kinaa siita kuka osaa tanssia tai ei osaa tanssia tai mita pitaisi tanssia ja miten tai sitten miten ei, niin aletaan nyt ainakin puhumaan siita kella on enemman rahaa, parempi koulutus, parempi auto tai korkeampi alykkyysosamaara.

Voihan nena, en paremmin sano.

Piti ihan menna Wikipediasta katsomaan etta mita se lavatanssi nyt sitten olikaan, kun taidan olla hieman jalkeenjaanyt tuossa asiassa.

Mikali mielikuvani ovat oikeat niin tanssilavat ovat melkoisen hyvan kokoisia ja nain ollen niihin pitaisi mahtua aikalailla erilaisia tanssijoita. Jos joku haluaa tanssia ympyralla ja toinen keskella niin ei kun siita vaan. Kummat ovat ns. "parempia" tanssijoita onkin kokonaan toinen kysymys. Missa tai miten tanssii ei ole laatukysysmys se on joskus myos tapa- ja tyylikysymys. Toisaalta jos sosiaalifoksaaja ei osaa "kadenailitansseja" niin tiedan monta kadenali- ja lattaritanssijaa jotka juoksevat vessaan piiloon kun soitetaan polkkaa.

Eli kyse ei ole siita kuka on parempi vaan kyse on siita etta joku tykkaa tyttaresta ja joku aidista.

PISTE

Lusikkansa soppaan jalleen pistanyt talvisaapas

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse] [Poista]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]