[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Martti Metsäkedon orkesteri ja J:pään tanssikeskuksen levymusiikki [Esiintyjät] (Ami 2007-09-24 19:33)

Martti Metsäkedon orkesteri ja J:pään tanssikeskuksen levymusiikki

Ami
2007-09-24 19:33

Ensi kertaa tänä syksynä suuntasin matkani päivätansseihin. Enhän voinut olla viikkoa ilman tanssinautintoa. Yleensä tanssipäiväksi olen valinnut lauantain, mutta hyvän ystäväni synttäreiden osuminen ko. päivälle, jouduin valitsemaan nyt sunnuntain.

Parini kadotti korvakorun, jonka hän sai takaisin, jonkun ystävällisen neidon löydettyä sen. Joku toinen tyttönen oli puolestaan kadottanut sormuksensa, jonka me puolestamme löysimme. Toivottavasti ei tätä mahdollisesti kihlasormusta oltu pikapäissä omistaja heittänyt pois.

Valotaulu Pekkaniskan poikien tapaan oli nyt minulle aivan uutta Tanssikeskuksessa. Miksi näyttö toimi vain klo 17-19 välisen ajan?

Martti Metsäkedon tanssimusiikki oli sitä lattaripitoista kuten olin odottanutkin, ja hyvää sellaista.
Jäin kuitenkin kaipaamaan sitä muilla tanssipaikoilla usein soitettavaa foksi musiikkia, jota usein tanssin fuskuna. Tätä ei myöskään levyiltä tullut.
Levymusiikki oli kylläkin hyvää tanssimusiikkia, mutta enimmäkseen mielestäni kilpatanssijoille suunnattua valintaa.

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse] [Poista]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]