Mököttämässä Kapakanmäellä [Tanssipaikat] (Aito 2007-09-22 11:05)
Viikko on ollut jotenkin tosi raskas ja kun viikonlopun muista tansseista ei ollut takeita, oli päätetty lähteä Kapikselle tanssimaan. Savolainen ehdotti että tanssittais yhdessä koko ilta, kun kuulemma sinne tulis kuitenkin niin vähän tuttuja miehiä minulle, että voisi olla haut vähissä. Mutta minä olin tummissa tunnelmissa möyrinyt koko viikon, joten halusin mököttää ja sanoin että kokeiltaisiin tanssia erikseen, mutta jos miehet eivät taaskaan ymmärtäis hyvän päälle, niin sitten tanssittais yhdessä. Menomatkalla jo lopetin mökötyksen, en nimittäin ole siinä oikein hyvä ;)))) Pukeuduin mustaan alusvaatteita myöten, eikös joku kaipaillut täällä tarkkaa selostusta alusvaatteidenkin väristä????? No joo, naljailut sikseen, mutta siis mustaa päällä oli, paljetit rintapielessä kiinnosti varsinkin yhtä naispuolista nettiläistä tai sitten miehet ei vaan kehdanneet sanoa että onpas rouvalla kivaa kiiltoa ja räpellystä rinnoissa, siis rinnassa ;DDD
Paikalla oltiin kahdeksalta, mutta missä oli kaikki ihmiset? Vain muutama pari meidän lisäksi, mutta kun kello läheni yhdeksää oli jo aika hyvin ihmisiä paikalla.Olihan kolme bändiä, Eki Jantunen oli saanut pikkuisen nurkkalavan käyttöönsä ja totuus onkin ettei kolme bändiä olis sille päälavalle mahtuneetkaan. Nytkin joutui jo Kaija Pohjola laulamaan settinsä aivan toisesta reunasta, samoin kuin PNP:n ihQu Matti Sakari lavan toisesta reunasta. Lavalla oli enemmän bändien kamoja kuin muistan koskaan nähneeni, vähän hassua. Eki Jantusesta jäi positiivisempi kuva kuin mitä olin mielessäni vähän "pahaa pelännyt". Nimittäin hän lauleli montakin sellaista laulua mitä en ollut koskaan kuullut. Kivaa vaihtelua. Pelkäämäni humppa-valssi-humppa-valssi valikoima olikin illan aikana onneksi vain pelkkää pelkoa ja totuus oli jotain ihan muuta. Jantusen bändin laulajalla oli aika persoonallinen ääni ja Kaija Pohjola ei ollut muuttunut yhtään miksikään, mutta tykkäsin illasta myös musiikillisesti. PNP nyt on PNP vaikka voissa paistais, aivan ihanaa!!!!! Harmi vaan että selkäni on äitynyt taas tässä viikolla aivan kamalan kipeäksi, en voinut tanssia jenkkaa, polkkaa enkä masurkkaa, mutta kaikki muut mä sitten tanssinkin.
Juu, nimittäin kävi niin että Aitoa vietiin kyllä nyt kuin pässiä narussa. Savolainen kun vapautti minut ennen ekaa naistentuntia, hyökkäsi joku hyvin tanssiva tuntematon mies minua hakemaan heti ja kun siitä pääsin, tuli jo toinen mies hakemaan minua. Ilmeisesti nuorista naisista oli hiukan eilen pulaa koska pääsin niin mahdottoman hyvin tanssimaan. Savolainen jäi kuulkaa monta kertaa kakkoseksi ja tiedän ja näin itsekin miten yksikin huipputanssija yritti hakea minua monta kertaa siinä aina hitaammaksi hakijaksi jääden. Ohhoh sanoo tämä tyttö, aivan uskomatonta. Itsekin sitten olin naistentunnilla ahkera ja uskaltauduin hakemaan jopa sellaista huippumiestä (tälläkin palstalla kirjoittavaa) tanssimaan, jonka kanssa sitten pääsinkin menemään illan hauskimmat tanssit, nimittäin cha-chat. Oi voi, sillä minä kun mennä sipsutin ja ilme oli kuin Liisa Ihmemaassa tytöllä, niin voitte kuvitella miltä se meno näytti ja ennenkaikkea itsestä tuntui. Mutta ei tainnut mies säikähtää osaamattomuuttani, kun tuli tangolle myöhemmin hakemaan. Tunsin siinä viennissä itseni kevyeksi, kuvitelkaa, kevyeksi. Ja painan takuulla paljon enemmän kuin tämä mies, joten nyt tuli testattua sekin taas, että tukevampaakin naista voi kevyesti viedä tai niin että nainen tuntee itsensä kevyeksi, jos vaan vienti on kohdallaan.
Jos nyt jotain huonoa pitää illasta sanoa, niin se on sitten tämä kipu. Nimittäin yleensä selkäkipu on iskenyt vasta usean tunnin tanssimisen jälkeen mutta nyt se iski jo ekoilla valsseilla. Eli selkä oli jo valmiiksi kipeä ja tanssi oli välillä aivan tuskaa. Mutta kun minua haettiin jopa penkistä istumasta, niin enhän voinut kieltäytyä. Ja kun tanssi oli taas eilen ihan mahtavan mukavaa ja ilta mitä mainioin, yritin aina keskittyä siihen tanssiin ja kestää vain hammasta purren kun selkään sattui ihan älysti. Puoli yhden jälkeen Savolainen ei enää voinut katsella kun minulla suunnilleen tuskan kyyneleet vieri silmäkulmista, vaan raahasi mut autolle ja kotiin. Ihan hyvä että oli oma kuski mukana, siis Savolainen, sillä ei minusta olisikaan kuskiksi ollut.
Ilta oli siis aivan mieletön. Teki niin hyvää minun heikohkolle itsetunnolleni, minun huonolle tuulelleni ja sai taas minut muistamaan miten mahtavaa tämä tanssi on. Mikä parasta, moni vieras tai muuten vain harvoin minua hakeva haki minua juuri eilen. Kiitos kaikille hakijoille ja kaikille naisille kenen kanssa juttelin ja halailin rivissä.
Suurin kiitos taas Savolaiselle, joka annoit minulle luvan tanssia erikseen ja "mököttää" eilisillan. Jos mökötys olis aina noin mukavaa kuin eilen, voisi siitä tulla ihan suosikkiolotilani. Olet ihana mies ja kanssasi on ihana elää. Tällä hyvällä mielellä voin nyt rauhassa alkaa taas lääkitä selkääni ja lähteä vähän toisenlaiseen illanviettoon kuin tanssi. Jos huomenna on voimia, ehkä Jäke kutsuu, jos taas ei, sitten tehdään jotain ihan muuta.