Syksy saapui Metsälinnaan [Tanssipaikat] (Stefanus 2007-09-03 9:58)
:):):):):)
Dobryi den i Vam, uvazaemyi Stefanus! Ja ochen rada nashemu znakomstvu :):):) Kyllä siitä haasteesta olit "suoriutunut" aivan loistavasti ja hyvä alkuhan tää vain on, eikös niin? :):):):):) ei se opi mihinkaan katoaa :):):)
Joo, tosiaankin, kauempaa tultiinkin Sahramin kanssa, kaksi seikkailumielistä ja tanssihaluista, uteliaisuuden vallassa tekemään tuttavuutta uuteen tanssipaikan kanssa. Tien kutsu oli suorastaan vastustamaton :) eikä vesisade säikyttänytkään. Emmehän oo sokerista tehty vaikka ollaankin niin makeita :)))))))))))))))) (ah, vaatimattomuuteni taas halusi tulla esiin) Matka sujui todella hauskasti, ensimmäinen yhteinen (mutteihän viimeinen) juttuja ja naurua riitti molempiin suuntiin, ja nuo "vähän vaille kolmen" jutut vieläkin kikatuttaa :)))))))))) kiitoksia sulle, Sahrami, tästä hauskasta matkasta!
Emme aikaisemmin käyty Metsälinnassa, joten matkailu oli jälleen kerran avartavuudensa todistanut ja kannatti tulla. Ehdottomasti! Hauskaa oli joka lähtöön, ja tanssipaikka tuntui viihtyisältä. Sain tanssiakin tosi paljon, vaikka olinkin aivan uusi ihminen siellä. Penkit eivät karanneet eikä tarvinnut niitä vahtiakaan, seinille meitsin naamataulu koristeeksi ei tarvittu ja hame heilui mukavasti. Kiitoksia kaikille ihanille herroille ketkä tanssitti mua!!
Tähän väliin tekee mieli pitkästä aikaan kirjoittaa sanoja mun lempilaulusta joka päässäni soi aina kun mulla on hyvää olla..
I can hear the sounds of violins Long before it begins Make me thrill as only you know how Sway me smooth, sway me now .... :):):):):):)
Illan viihdyttäjä Varjokuva on mulle tuttu jo vuosien takaa, ja aina olen pitänyt heistä, vallan mahtava orkesteri, niin silmille ruokaa kuin korvillekin nautinto (ja jalathan suorastaan vallattomiksi muuttu eivätkä malta paikalla pysyä) Ja tulihan siitä kuultu toinenkin lempparibiisi! Hienoa! :):):):):):)
Tuli myös paljon uusia tuttavuuksia, enkä tiedä onko kaikki palstalaisia vai ei, kun ei tullut kyselty. Ennestään oli tuttuja vain Sahrami ja Suke, ja monelle palstalaiselle oli mua illan aikana esitetty. Paikasta jäi tosi lämmin mukava kuva, ei mitenkään sellainen että olen siellä eka kerta käymässä, vaan tuntui että olen siinä "vakiokalusto" ja olo kuin kala vedessä. Saatan tulla toisenkin kerran, ehkä ensi kesänä, kun teillä on niin lämmin vastaanotto :):):):):) Olen joskus aikaisemmin käynyt Ristiinassa, mutta ei tanssimassa vaan katsomassa Astuvansalmen kallio herra Canonin kanssa. Jos joskus onnistuis tehdä sellaisen matkan, että lähtis maalauksia tervehtimään notskilla notkumaan maisemia ihailemaan ja luonnosta nauttimaan päivällä hyvässä seurassa, ja illaksi sit Metsälinnaan, meikälikka olisi varmaan jossain seitsemänteen taivaan kohdalla leijumassa eikä sanat riittäis kuvailla oloani ja tuntemuksiani..
Lämpimät halaukset telle kaikille kenen kanssa tanssin ja juttelin, kaikille palstalaisille ja ei-palstalaisille ketkä teki mun illasta mahtavan!