[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Tanssinet -tapaaminen Kalliojärvelle pe 19.10.-07 ? [Tanssijat] (Leila Mäenpää 2007-08-31 8:00)

Tanssinet -tapaaminen Kalliojärvelle pe 19.10.-07 ?

Leila Mäenpää
2007-08-31 8:00

Saataisiinko palstaporukkaa koottua perjantai-illaksi 19.10. Isoonkyröön? Naistentanssit olisi kyseessä, mutta ainahan on näissä tapaamisissa ollut porukan yhteisellä päätöksellä sekahaku, eli se hakee joka kerkiää ensin.

Illan orkesterina musisoi Pekkaniskan Pojat ja alueella hyvät majoitustilavalmiudet. Yksi mökki jo varauksessa Sukella, johon mahtuu vielä ja lisääkin löytyy mökkejä, jos tarvitsee..

Laittakaa vähän ensitietoa listaan, mikäli kiinnostusta saapua paikalle. Yritän hoitaa kahvittelut ja muut asiat kuntoon, kun tiedän kiinnostuksen määrästä.

Olisi taas kiva tavata....eiks juu?!

Taika 2007-08-31 9:02 =>

Ehkä minäkin jopa ehtisin tälläkertaa, kun näinkin lähelle järjestettäisiin. Saapas näkee mitä kenkä tekee... taika daiga duu.

Ruusuneito 2007-08-31 13:26 =>

YES, kiinnostusta on, vaikka perjantai-illat ei kovin myöten antaisikaan.

Sepeteeus 2007-08-31 15:39 =>

Joo, kyllä tulossa ollaan näillä näkymin. Toivottavasti olis taasen kunnon revontulet, kun ulkoterasilla pyörähtelee :-)

Mustikka 2007-08-31 17:35 =>

Kiinnostusta löytyy kyllä :-)))

Mirde 2007-09-03 12:04 =>

Kiinnostusta löytyy!!

Ehkä tulisi kerrankin itsekin raahauduttua paikalle, kun ei tarvitsisi maailman ääriin ajaa. ;)

H50 2007-09-03 13:13 =>

No tullaan, tullaan, nyt kun kerrankin saa sopimaan aikataulullisesti.

Suke 2007-09-03 14:56 =>

Kyllä tullaan ja mökkikin varattu!!!

Marja-Leena Vähäkoski 2007-09-03 21:14 =>

Oli kiva saada tietää, että toiminnassa on tälläinen tanssinetti. Liityin heti mukaan, koska tanssiminen on ehdottomasti paras mun juttuni! Siispä Kalliojärvelle pe 19.10 terv. Marlee

Leevi 2007-09-04 7:43 =>

Tullaan, tullaan mökki jo varattu.

Leila Mäenpää 2007-09-11 17:18 =>

Kysymysmerkin saa poistaa otsikon lopusta....

Eli siis Tanssinet-tapaaminen on pe 19.10. Kalliojärvellä

ja kaikki iloisella mielellä porukan jatkoksi vain ilmoittautumaan. Kahvitus on tarkoitus järjestää orkestereiden ensimmäisen vaihdon aikaan (mikäli PNP aloittaa) tai, jos yksi orkka, niin ekalla tauolla. Tämä tarkentuu lähempänä ajankohtaa. Syynä se, ettei kahvitus ole ennen tanssien alkua (klo.20,30), on se että on tulossa myös pitkänmatkalaisia, jotka ei muuten kerkiäisi kahvitukseen.

Mökkejä on edelleen vapaana, joten nyt varailemaan majoitusta.

Varatkaa vielä reissuun seuraava päivä, sillä teille on varattu mahdollisuus osallistua myös Kalliojärvellä seuraavana päivänä tapahtuvaan tilaisuuteen. Uteliaat, lähestykää sähköpostitse!

Aito 2007-10-02 8:14 =>

No minä tulen kyllä. YKSIN!!!!!!!! Savolainen ei nimittäin (valitettavasti) pääse.

Mulla on sinä viikonloppuna sopivasti kummitytön synttärit Seinäjoella ja kummitytön äiti, minun Siskonikin lupasi tansseihin lähteä ;))

Joten siellä nähdään sitten. Ja saa hakea, sekä minua että Siskoa (ollaan vähän samannäköisiä, joten haku helpottuu selkeesti ;) ).

Päivi 2007-10-02 11:35 =>

Kurkkasin kalenteriini ja huomasin, että minullahan alkaa juuri tuolloin syysloma. Ja juuri eilen pohdiskelinkin, mihin sitä syyslomallaan suuntaisi. Tuo olisi (muut kytköskohteet huomioon ottaen) muuten oikein hyvä vaihtoehto, mutta PERJANTAI! :( Kiirettä pitäisi, että ehtisin!!!

Mutta pistän mietintämyssyyn!

Humutyttö 2007-10-03 20:29 =>

Tulossa oon!

Päivi 2007-10-06 10:57 =>

Tulemiseni alkaa näyttää melko varmalta! :)

Jerryjee 2007-10-15 10:13 =>

Pannaan vielä tännekin että ilmeisesti kahdestaan ollaan tulossa. Yksityiskohtia pitää vielä selvitellä (majoitus), koska lauantain bugg kiinnostaa myös. Suke on varauksestamme tietoinen, eli ilmeisesti asia järjestynee.

Kiitoksia vaan Breikki kun muistutit asiasta VT2:ssa :)

Mikko 2007-10-16 21:53 =>

Toivottavasti seuraava tanssi.net tapaaminen olisi etelä-Suomessa. Olisi kiva nähdä muitakin.

Kommentit: [Päivi]

Leila Mäenpää 2007-10-17 17:40 =>

Tervetuloa kaikki ilmoittautuneet sekä "yllätystekijät" Kalliojärvelle perjantaina 19.10. Tanssit alkavat klo. 20.30 PNPn rytmeillä ja kahvitus palstalaisille varattu klo.21 lavan yläbaarissa. Kahvia varattu 40:lle hengelle joten vielä saa joku mattimyöhäinenkin kupin kuumaa, jos ilmaantuu paikalle. Lavan isäntä, Harri Maunuksela, paikalla meitä isännöimässä ja kertomassa mm. lavan historiaa ym.

Toivotan kaikille tulijoille siis turvallista matkaa tänne Pohjanmaalle ja varaappa mukaasi kosolti iloista seikkailumieltä (ja hyvät jalkineet), sillä tanssin riemua on odotettavissa sekahaun muodossa palstalaisten kesken koko illan.

Kommentit: [Leila Mäenpää]

Tuitsi 2007-10-17 21:33 =>

Mustikka tuossa eilen illalla hätyytteli tanssinetin tapaamisesta ja kun tuo syysloma alkaa perjantaina sopivasti, niin enköhän minäkin sinne paikan päälle eksy!

Tomcat 2007-10-18 7:58 =>

Tulossa perjantai-illaksi ja lauantain bugg-kurssille myös.

Delight 2007-10-18 15:17 =>

Minullekin järjestyi kyyti ja yösija tänne tapaamiseen :)
Joten kaippa se on tänne sitten saavuttava!

Tuulikki 2007-10-18 17:19 =>

Näillä näkymin mekin ilmestymme paikalle. Minä en siitä kahvista olis välittänytkään, mutta Jussille pitäis tilkkanen löytyä, että jaksaa tanssia.

Mulle riittää apteekkarin rohdot :)

Päivi 2007-10-18 23:58 =>

N. 35 henkeä on julkisesti ilmoittanut tulevansa tai ainakin kovasti yrittävänsä tulla. Suurin osa nimistä löytyy Minne menossa -listalta.

Ruusuneito 2007-10-19 13:40 =>

Juu, VALTAISAN järjestelyn ja useamman kyydin ansiosta tulossa olen. :-)

Ruusuneito

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]