[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Lista: Tanssin Eurovision Suomen karsinta 25.8.-07. Arvostelut (9 vastausta) [Tanssijat] (Andreas pks 2007-08-25 22:21)

Lontooseen lähtijöiden suosittelu

Andreas pks
2007-08-27 13:28

Uskompa ettei tavalliset suomalaiset äänestäjät pitäneet nyt voittaneiden esityksiä kaikkein kauneinpina ja taidokkaimpina tansseina vaan Marcon vankka suositus heille vaikutti vahvasti lopputulokseen.
Voittajien Paso Doble (jos oli sitä) oli kyllä aika erikoinen ja musta asu korosti "tuonpuoleisen" musiikkia.
Anteeksi niille, jotka pitävät Apocalyptican musiikista, minä en pidä. Jokin siinä vaan pukkaa vastaan, vaikka sello on kaunis sointuinen soitin kun sitä vaan soitetaan minun maun mukaan. (Sama juttu oli jo Eurovision laulukilpailujen Apocalyptican esityksessä, en pitänyt siitä). Makuasioille ei voi mitään toiset pitää toisista asioista ja toiset toisista, "ei voi mittään".

Letkajenkka mm. oli mukava piristys iloisena ja raikkaana esityksenä.

Minua ei kyllä mitenkään viehättänyt katsella Jussin kainalokarvoja tanssin aikana ja se häiritsi katsomistani. "Päivi sai minut manipuloitua kiinnittämään huomiota siihen aiemmassa kirjoituksessan". No ei vaiskaan olisin samaa mieltä sitä ilmankin.

Aika rohkea veto oli lähteä kilpailemaan Salsalla Masin 40 tunnin harjoittelulla, Bettinahan siinä kyllä teki suurimman työn hyvin niinkuin käden alituksissa aina naiset joutuvat muutenkin tekemään työt.

Kuiteski tanssin sanomaa edistävät ihan hyvät kisat.

t.Andreas pks

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse] [Poista]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]