[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Pari pikakommenttia uudesta sovelluksesta [Palvelin] (Dancing Lady 2007-08-26 12:55)

Pari pikakommenttia uudesta sovelluksesta

Dancing Lady
2007-08-26 12:55

Aloin vasta hiljan kunnolla perehtymään tähän uuteen malliin.

Muutaman pienen takkuilun jälkeen oon havainnut tämän toimivaksi.

Pari asiaa vaan ihmetyttää:
- miksi samat jutut on keskustelussa, jyvissä ja rusinoissa? menee turhaa aikaa, jos haluaa selata kaikki läpi - hyvä kun osankin ehtii ja kun sitten tulee samoja niin tuntuu turhalta.
- mulle ei ole vielä selvinnyt, minkä kriteereiden mukaan tulee jutusta mikäkin; kuinka monta arvioita pitää olla, vai miten ?
- ja mitä niillä akanoilla tekee, jos niitä ei missään näy ?
- enkä oikein ymmärrä, miksi jotain vanhoja juttuja pitää käydä läpi! Itse oon ainakin kaikkiin omiini pannut pienimmän säitytysajan, koska ei ainakaan tästä päästä mitään kuolemattomia viisauksia tule. Uusi aika tuo uudet jutut, ja mikäli historia toistaa itseään, samaa kehää ne alkaa kohta kiertää. (ellei sitten uudistus vaikuta tässäkin)

Sitten yksi oikein positiivinen havainto: äkkituntuma on sellainen, että keskinäinen piikittely ja loanheitto on vähentynyt (nyt siis läheskään kaikkea en oo lukenut) - tästä paljon paljon plussaa !!!

DL

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]