Lista: Vaatteiden perusteella tanssimaan haku (13 vastausta) [Varusteet] (Tuulispää 2007-08-17 16:11)
Nyt keskustellaan siis vaatteista, mikäpä siinä. Itse olen viime aikoina tehnyt sellaisen havainnon, että silmälaseilla (ainakin omalla kohdalla, siis täysin subjektiivinen kokemus) näyttäisi olevan aika lailla merkitystä. (Tai sitten sillä, että olen pysytellyt aika lailla poissa laivoilta viime ajat, joten naamani on ikään kuin " uusi" ...) Viime aikona olen opetellut käyttämään piilolaseja ( koekäytössa vasta viidennet, koska sopivia sellaisia, joilla kunnolla näkisi ja joita viitsisi pitääkin, ei vielä ole löytynyt, hyviä vinkkejä otetaan vastaan) Ja kas kummaa, flaksi on ollut ihan toisenlainen. Vanhat tutut hakee kuten ennenkin oli lasit tai ei, jos tunnistavat, mutta sitten on tullut ihan uusia tuttavuuksia. Eli käsi sydämellä miehet, kuinka paljon silmälasit naisella haittaavat tanssimista ja siten haut jää tekemättä? Itselleni asialla ei ole mitään merkitystä, kuten ei myöskään koolla, iällä tai komeudella.