[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Lista: Vaatteiden perusteella tanssimaan haku (13 vastausta) [Varusteet] (Tuulispää 2007-08-17 16:11)

Vaatteiden perusteella tanssimaan haku

Joykop
2007-08-18 12:08

"Itse katson miesten pukeutumisessa tiettyä rentoutta ja sporttisuutta. Hellesäällä suosin shortsimiesten hakemista ja vältän puuvillaisien kauluspaitojen kantajia. Puuvilla kastuu likomäräksi ja kastelee naisenkin, urheilupaitojen materiaali on sellainen, että vaikka mies hikoileekin, niin nainen ei kastu."

Noi urheilupaidat on kyllä mainioita. Olen pitkään yrittänyt löytää jotakin halpaa ja hyvää, mutta kolmilammin vessassa tuli keskusteltua muiden miesten kanssa asiasta ja sain vahvistusta aikaisemmin kuulemalleni vinkille siitä, että urheilupaidat toimisivat. Urheilupaitojakin vain on niin monenlaisia, mutta nyt kuulin taikasoja "golfasusteet" ja "tekninen kuitu".

Ensin kävin ostamassa sellaisen Haltin "ActiveDry" t-paidan, jota kokeilin illalla ja kokemus oli todella positiivinen. Minä, joka yleensä valun hikeä kuin märkä sieni puristettaessa, olin kuitenkin vapareilla tanssiessa aika normaalioloinen. Kyseisestä kaupasta ei kuitenkaan löytynyt mitään siistimpää ja golfasusteetkin oli kaikki jo tältä kaudelta myyty.

Keskiviikkona sitten kävin toisessa paikassa ja löysin jotenkuten siistin Niken "FitDRY" kauluksellisen urheilupaidan (sikakallis 50¤), mitä kävin kokeilemassa ilalla Kisarannassa. Tulos oli taas todella hyvä, vaikka täytyy tunnustaa, ettei Kisarantakaan ollut mikään sauna.

Kokemus on siis sellainen, että suosittelen muillekin. Pitää vain taas odottaa palkkapäivää, että pääsen täydentämään paitavalikoimaa. Lisäksi vinkkejä hyvistä esimerkiksi golf-asusteita myyvistä liikkeistä otetaan vastaan, mielellään Tampereelta. Noi paidat nääs oli kauppojen ainoot, mitkä olivat normaalin näköisiä.

Janne

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]