[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Lista: Vaatteiden perusteella tanssimaan haku (13 vastausta) [Varusteet] (Tuulispää 2007-08-17 16:11)

Vaatteiden perusteella tanssimaan haku

Aitomies
2007-08-17 22:33

Minulle ei pukeutuminen ole tärkeä hakuun vaikuttava tekijä. Minäkin omaan maun - erotan tyylikkyyden niin pukeutumisen kuin tanssin suhteen.
Vieroksun kyllä käsilaukun kantajia - este se ei ole hakemiselle - jos muut asiat ovat kohdallaan.
Tupakan haju vaatetuksessa tai hiuksissa on pahempi este kuin puhtaan hien tuoksu.
Myös sen vaatetuksen alla olevat muut "tekijät" ovat ratkaisevia. Silmäni lukevat nopeasti siellä olevat "haitat", jotka kertovat kantajastaan enemmän kuin vaatetus. Nyt tarkoitan niitä asioita jotka ovat omien valintojen "vahinkoja" - itse aiheutettua. Oletankin, että monet niitä liituraitapukuja ja kauluspaitoja miehille tahtovat kuulunevat siihen ryhmään (jota en tahdo loukata). He voivat kyllä antaa rukkaset aivan surutta, sillä siten en tule pukeutumaan 101% varmuudella. Hakuni tärkein kriteeri on se, että olen arvioinut haettavani olevan sellainen, jonka uskon osaavan seurata minua ( vientiä joka ei noudata tarkkaa kouluaskellusta ).

Omalta osaltani: Vartaloni pidän niin hyvin kunnossa kuin mahdollista - eli uskallan kulkea myös shortseissa ja hihattomassa paidassa - mennä jopa tanssimaan siten. Jos olen shortseissa, käytän tummia sandaaleja ja (useimmin) mustia nilkkasukkia. Pidän myös mielelläni mustia ohuita farkkuja jne. Pitkien housujen kanssa käytän mustia tanssiin soveltuvia kenkiä.

Aitomies

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse] [Poista]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]