[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Abisag [Tanssijat] (Niinuska 2007-08-03 13:56)

Abisag

Niinuska
2007-08-03 13:56

olen itsekäs ihminen. Jos minua vuosikymmenen -tai muutaman- vanhempi mies tanssittaa minua, nautin siitä. Jos se on nautittavaa. Ja lasken hetkiä kappaleen loppumiseen jos se ei sitä ole.

Sen lisäksi, että olen itsekäs, olen myös sosiaalisesti rajoittunut. Pääsääntöisesti lähden tanssipaikoille vain tanssimaan, en osaksi sosiaalista rinkiä. Sellaista rinkiä ei minulla juurikaan edes ole -vaikka niin ehkä toivoisinkin. Tyhjiö on kuitenkin täysin itse aiheutettu, sillä olen auttamattoman kehno solmimaan satunnaisia tuttavuuksia, ystävystymisestä puhumattakaan. Mutta siinäpä se hienous piileekin, tansseissa ei tarvitse.

Tanssi on maailma, jossa voi viettää hauskoja hetkiä sellaistenkin ihmisten kanssa, joiden kanssa ei muuten olisi kerrassaan mitään puhuttavaa. Tanssi on yhteinen kieli eikä muuta puhetta välttämättä tarvita.

Mutta sitten takaisin Abisagiin. Olen mielelläni käytettävissä tanssiabisagiksi, koska se vastaa minun omia tarpeitanikin. Itse asiassa se vastaa niitä oikein hyvin, sillä yleensä vanhempien, tanssitaitoisten miesten kanssa ei tule tarvetta määritellä sopivaisuuden rajoja. Sitä paitsi minä itse nautin suunnattomasti musiikin ja yhteisen liikkeen lataamasta tunnelmasta (eikä tässä yhtälössä ikä ole mikään tekijä)kun sellainen kohdalle osuu. Sanon sitä fiilistelyksi. Joku käyttäisi rumempaa ilmaisua jos kysyttäisiin, mutta minä en kysy. Tanssinautinto on minulle puhdas tunne, eikä sitä sen syntisemmäksi saa vaikka kuinka luennoisi evoluutiosta ja miesten ainoasta ajatuksesta. Kuten sanoin jo alussa, minä olen itsekäs ihminen ja minulla ei ole SITÄ ajatusta. Muiden ajatukset ovat muiden päänsärky.

Eri lukunsa ovat sitten ne, jotka eivät haekaan tanssiabisagia (edes näennäisesti) vaan aivan muunlaista lämmittäjää. Eikä siinä sinänsä mitään, saahan sitä hakea, mitä on vailla. Ja pitääkin kai. Mutta pitäisi ehkä huomioida sekin seikka, että tahtooko toinen lämpöänsä jakaa (tässäkään ei ikä ole määrävä tekijä). Ja kun minä nyt olen siellä vain tanssimassa, en suorittamassa palveluksia ihmisyyden nimissä. Niin että kun sellainen ohjus minun lämpööni hakeutuu, niin valitettavasti se on hukkaan heitettyä aikaa -meille molemmille.

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]