[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Mikä on tärkein asia, jonka haluat sanoa? [Tanssijat] (Matti 2007-06-30 23:59)

Haasteeseen vastaaminen ja ihmettelyä eräiden ratkaisumalliin...

SeinäKukkanen
2007-07-01 10:02

Olen tätä palstaa lukiessani ja itsekin käyttänyt vinkkien saamiseksi, päättänyt osallistua tähän haasteeseen ”miten miehiä lisää lavoille” ja tämän hetkinen projekti on eräs kaveri joka on samoilta kursseilta. Olen toiminut hänen ”tutorinaan” kerran ja ajattelin vielä muutaman kerran toimia jotta saataisiin tuulta purjeisiin ja sitä kautta hänet aktiiviseksi lavojen käyttäjäksi. Ehkä tämän kesän saldoni on vain yksi mies lisää lavoille mutta se on sitten enemmän kuin ei yhtään :)

Mutta se mikä minua ihmetyttää vallan suuresti on se että miksi naiset eivät sinkkuina voi harrastaa tanssimista ilman että siinä pitää olla tarjolla jos joku innokas mies silmänsä iskee?!?!? Onko todellakin kaikkien muiden lajien suhteen samanlainen tilanne, (missä miehiä on vähemmän) että aina pitää olla tarjolla niitä hemaisevia vaimoehdokkaita että miehiä saataisiin lajin pariin. Eikö riitä liikkumisenilo ja -riemu?!?!?!?

Minä en yksinkertaisesti ymmärrä tätä, sillä itse olen kiertänyt näitä etelän-lavoja kolmisen vuotta ja täytyy sanoa että jos minulla olisi tarkoituksena löytää parisuhde lavoilta ja tämä ainoa syy tanssimaan lähtemiseen, niin olisi kyllä laji jäänyt aikoja sitten harrastamatta. Nimittäin vaikka lavoilla näyttää olevan näitä hemaisevia naisia (en lue itseäni näihin naisiin), niin kovin on vähälukuinen määrä vastaavasti miehekkäitä miehiä. Tällä tarkoitan sitä että vaikka naistenrivissä on ihan kivan näköisiä ja normaalin kokoisia nuoria naisia niin eipä siellä miesten rivissä ole vastaavanlaisia miehiä, ainakaan samoissa mittasuhteessa määrällisesti kuin näitä naisia näkyy olevan.

Miksi siis lavoille pitäisi saada lisää näitä hemaisevia nuoria naisia ”syöteiksi” kun tällä hetkelläkään näille jo lavoilla käyville hemaiseville naisille ei lavoilta löydy tasavertaisia miehiä rinnalle kulkemaan. Kyllä minä nyt vain keskittyisin siihen että miehet saataisiin kiinnostumaan lajista, istuttaa intohimonsiemen lajia kohtaan ja jätettäisiin tämä pariutumisen tarve vähän vähemmälle.

Tästä huolimatta en kerta kaikkiaan kykene lopettamaan tätä harrastusta sillä se saa minut kerta kerran jälkeen niiiin onnelliseksi ja haluamaan lisää ja lisää ja lisää ja lisää … rajoittamattomasti :).

Hyvää Tanssi kesää KAIKILLE .... ;)

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse] [Poista]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]