Mikä Lunnas-Tarjassa viehättää? [Esiintyjät] (Kippe 2007-06-24 14:53)
Olin minäkin eilen siellä, ja hauskaa riitti! No, kuten aina tansseissa :)
Itse asiassa, minulla oli niin vauhti päällä etten kerinnyt vilkaista tarkemmin ja rekisteröidä Tarjan ulkonäköä, minulle riitti että kappaleet olivat tanssitettavat, ainakin minun mielestäni, ja niinhän minä tanssinkin. Ja ylipäätään artistin pukeutumisella ei ole mitenkään vaikutusta minun silmään. Jokainen viihtyy asussa missä viihtyy, ja glamouri on jokaisen oma näkemyksensä, katsojan silmissä. Voi olla että jonkun mielestä mie oon kuin pellolta karannut variksenpelätin ja se tuumailee et mitenkö toi ilkeää näyttäytyä ihmisten ilmoille tuollaisena, eikö muista missä peili on tai jotain muuta, ja toisen mielestä olen hyvin tyylikäs ja asiallisesti pukeutunut, kampaus sun muu on just kun pitääkin olla.. Samoin kuten jonkun mielestä mie en ehkä osa tanssia ja taas toisen mielestä tanssin mahtavan hyvin.
Kyllä on totta että yleensä ihmiset kun lähtee jonnekin, laittautuvat parhaiten mukaan, mutta siihen on jokaisella oma näkemys.
Mitä minua Tarjassa viehättää ja miksi valitsin juuri sen paikan eiliseksi tanssi-illaksi? Satun pitämään Tarjan äänestä, lauluista, ja Rossokin mielestäni hyvä bändi. Henkilökohtaisesti valsseja ja jenkkoja en kauheasti iltaan kaipaakaan, ja jokainenhan artisti laulaa omia laulujaan, tai omalla tyylillään ainakin.. Ja ohjelmisto ei tuntunut niinkään yksitoikoiselta eikä biisit samalta.. Ehkä se on aina kuulijan korvissa kuten tuo glamourikin katsojan silmissä?