Kapakanmäellä ajat sitten Finkuissa [Tanssipaikat] (Poikkarna 2007-06-07 0:17)
Tämäkin paikka on nyt lisätty minun käytyjen listalle. Uusi paikka niin siinä menee sitten oma aika ennen kuin ymmärtää miten siellä oikein toimitaan. Väkeä oli tosi paljon ja onkohan enää kohta Suomessa lavaa, missä ei johonkin kasvotuttuun törmäisi hämm. Eipä taida olla, jos orkesterina on Finkut. Eipä niistä tutuista kyllä ole muuta kuin iloa, ajatus lentää vaan ilmaan, että kyllä nämä piirit ovat aika pienet täällä Suomessa. Illan saldo taisi olla viisi.
Tanssitaitoista porukkaa oli todellakin täytyy ihan ihmetellä, miten hyviä tanssijoita siellä oli voisi sanoa, että ihan vasta-alkajaksi tunsi itsensä tuontasoisessa seurassa, no ehkäpä sitä jonakin päivänä osaa itsekin amatööri kun on.
Kiitokset keskisuomen tytölle ihanista tansseista, sinun kanssa kun saa tanssia niin se ilta on sitten pelastettu :). Itse olen ainakin sitä mieltä kun puhutaan, että ei pitäisi hakea sellaisia, jotka ovat kovin taitavia tai parempia kuin itse taidoiltaan. Ainakin urheilussa tms. jos sellaisiin vertaa niin paremmin kehittyy jos saa tanssipariksi (vastustajaksi) paremman tai kokeneemman.
Positiivinen kokemus kaiken kaikkiaan, illan ikävä saldo oli yhdet pakit argh. Takaa tullut veijari vei sen pelkällä ilmeisesti katsekyselyllä minun nenäni edestä. Ehkä sitä on turha sen enempää murehtia ja pitää tallentaa naisihminen vaan pitkään muistiin, ettei erehdy toista kertaa enää samaan vipuun :|.
Pitää heinäkuussa, ehkä sitten poiketa paikassa uudestaan.